וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארטינג - יותר מסתם "מכוניות מתנגשות"

הוא מהיר ותזזיתי, דורש מיומנויות ומגדל את הנהגים הגדולים של הפורמולה 1. ברני ארדוב ממשיך לחפש מציאות, והפעם קארטינג

אל תזלזלו בקארטינג. כמעט כל נהגי הפורמולה 1 הכי גדולים התחילו את דרכם ברכבים הננסיים, ביניהם מיכאל שומאכר, איירטון סנה, לואיס המילטון, אלן פרוסט וקימי רייקונן. מי יודע, אולי גם המצולמים בתמונה יהיו יום אחד על הפודיום של המירוצים הכי גדולים בעולם.

היכרות ראשונה עם הוקי גלגיליות

אולי למתבונן מהצד זה נראה כמו "מכוניות מתנגשות" מהלונה פארק או מכוניות צעצוע לילדים, אבל מדובר במכונות מהירות והשליטה בהן היא מורכבת ומאתגרת.

היכרות ראשונה עם כדורת דשא

מאחר שהקארט הוא נמוך וקרוב מאוד לקרקע, מתאפשרות פניות מהירות, עם אחיזה גבוהה, והנהיגה דורשת טכניקה מרשימה ולא מעט מיומנויות.

ברידג', דרמה גדולה יותר ממה שחשבתם

לא במקרה קארטינג נחשב לצעד הראשון הקלאסי לצעירים וילדים שמעוניינים להשתלב בספורט המוטורי. נהיגה בקארטינג מפתחת את האלמנטים הספורטיביים הקלאסיים שנדרשים מנהג מיומן: תגובות מהירות, שליטה ברכב, קבלת החלטות בזמן נהיגה מהירה, ופיתוח אינסטינקטים בזמן מירוץ.

פטאנק, הרבה פחות רגוע ממה שזה נראה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התחרות המצולמת נערכה במסגרת אליפות ישראל בקארטינג במנוע ארבע פעימות. המירוצים מתקיימים בארבעה מסלולים אחת לחודש: גו קארטינג בנתניה (שם התקיימה התחרות המצולמת), דן קארטינג חיפה (בחודש הבא), מגה קארטינג פתח תקוה וקארטינג בילו. מי שמפיק ומארגן את האירועים הוא ירון אדרי, בחסות חברת ספארקו.

מה אתם יודעים על ענף הגלגיליות בישראל?

כרגע, אחרי המירוץ השביעי בעונה, את הטבלה מוביל ליאור ויסלברגר. אחריו בדירוג נמצא רן רינקר, שגם הוא משתייך לקבוצת שוסטר. את המירוץ הספציפי הזה ניצח אופיר ויסלברגר.

כאמור, למרות גודלן הננסי של המכוניות, הן ממש לא מיועדות לילדים. התחרויות פתוחות לכל הגילאים ולשני המינים. מומלץ בחום. (צילומים: ברני ארדוב)

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully