וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גיא לוי לא יאמן את אפולון לימסול

בעקבות לחץ המתנגדים, ראשי אפולון לימסול דחו את הגעתו של המאמן המיועד והודיעו על מינויו של אולה ניקול הצרפתי

התפתחות מפתיעה בנושא המגעים בין גיא לוי ואפולון לימסול הובילה לכך שהמאמן הישראלי לא יגיע למועדון. אפולון הודיעה בשעות הערב (ראשון) רשמית על מינויו של דידייה אולה ניקול הצרפתי, שחתם לשנתיים. זאת, למרות הבחירה המוקדמת בלוי בסיום ישיבת הנהלה ביום שישי.

המאמן הישראלי, שהיה אמור לנחות הבוקר בקפריסין ולחתום רשמית על החוזה, התבקש אתמול בשעת לילה שלא לעלות על המטוס לאחר שראשי אפולון התחרטו. בסופו של דבר, בסיום ישיבת הנהלה נוספת ולאחר שאולה ניקול הגמיש את דרישותיו, מונה הצרפתי בן ה-49, מאמנה לשעבר של ניס, באופן רשמי.

הנהלת אפולון המפולגת בחרה בגיא לוי, המנהל הספורטיבי התפטר במחאה

כזכור, לוי בן ה-44 היה אחד מחמישה מועמדים לאמן את הקבוצה ואף הגיע בשבוע שעבר לקפריסין לפגישה עם ראשי אפולון. ביום שישי קיימה ההנהלה ישיבה סוערת שארכה למעלה משבע שעות. תחילה הוחלט לפנות למאמן השבדי מיקאל סטארה, אך זה דחה את ההצעה. לוי היה הבא בתור, אך הבחירה בו עוררה מתנגדים רבים ביניהם המנהל הספורטיבי חריסטוס פוטומיטיס שהודיע מיד על התפטרותו.

ההערכה היא כי חברי ההנהלה המתנגדים, שדרשו למנות מאמן בכיר יותר, וכן אפקט התפטרותו של פוטומיטיס הובילו ללחץ וגרמו לשינוי ההחלטה. "אנחנו מבינים את הדאגות של אוהדי אפולון בימים האחרונים, אבל כל מאמצינו הופנו לבחירת המאמן הטוב ביותר לתפקיד", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון.

עדכון ראשון: 10/7, 10:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully