וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי יאמן את אפולון לימסול

הנהלת הקבוצה הקפריסאית בחרה במאמן אחרי ישיבה סוערת. המנהל הספורטיבי שהתנגד ללוי, הודיע על התפטרותו

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר, ידריך בעונה הבאה את אפולון לימסול הקפריסאית. כך מדווחים כלי התקשורת בקפריסין. לוי בן ה-44 הגיע במהלך הימים האחרונים לאי ונפגש עם ראשי המועדון, יחד עם מספר מועמדים נוספים. ביום שישי התכנסה ההנהלה לישיבה ארוכה בתחילתה הוחלט להציע את המשרה לשבדי מיקאל סטארה. רק אחרי שזה סירב, הוחלט על מינויו של לוי. תנאיו הכספיים של המאמן סגורים וההערכה היא כי עד יום שני יוצג לוי רשמית בקבוצתו החדשה.

על פי מספר דיווחים, המינוי של הישראלי לא עבר בקלות ועורר לא מעט מתנגדים מקרב חברי ההנהלה. אחד המתנגדים הבכירים היה המנהל הספורטיבי חריסטוס פוטמיטיס, שהודיע לאחר מכן על התפטרותו: "מסיבות אישיות".

לוי הדריך במשחק ארבע שנים את הנבחרת הצעירה והוביל אותה להישג השיא - השתתפות באליפות אירופה ב-2007. לאחר מכן, הדריך את הפועל באר שבע והעלה אותה לליגת העל. את העונה שעברה הוא פתח על הקווים בעירוני רמת השרון, אך עזב לאחר שני מחזורים בעקבות מחלוקות עם ראשי המועדון.

אפולון סיימה את העונה שעברה במקום חמישי ונוצחה בגמר הגביע על ידי אומוניה ניקוסיה. המועדון זכה בעבר בשלוש אליפויות (האחרונה ב-2006) ושישה גביעים (האחרון ב-2010). לוי יהיה המאמן הישראלי השני בתולדות אפולון, אחרי יוסי מזרחי שהדריך את הקבוצה תקופה קצרה בעונת 2007/8. גם ליאור אסולין, משה מישאלוב וברוך דגו עברו בשנים האחרונות באפולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully