וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס: "היה עלינו המון לחץ"

מאמן נבחרת ברזיל תירץ עוד תיקו מאכזב של הסלסאו. פאטו יצא אופטימי: "מאנו עושה עבודה נהדרת, אנחנו משתפרים"

נבחרת ברזיל לא הצליחה לנצח אמש (שבת) גם במשחקה השני בקופה אמריקה, כשסיימה ב-2:2 עם פרגוואי. בניגוד לתיקו המאופס מול ונצואלה במשחקה הראשון של האלופה בטורניר, הפעם הייתה להם סיבה לחגיגה כששער דרמטי של פרד בדקה ה-90 מנע מהם הפסד מביך, אבל שתי נקודות בשני משחקים הן ממש לא מה שמצופה מהסלסאו, שנמצאים כעת בסכנת הדחה ממשית לקראת מחזור הנעילה של בית ב' בלילה שבין רביעי לחמישי, בו יפגשו את אקוודור.

פרד הציל את ברזיל בדקה ה-90

"הרגשנו כמו הקבוצה האורחת עם כל האוהדים מפרגוואי ביציעים", פתח מאנו מנזס את רשימת התירוצים בסיום. "היה עלינו המון לחץ לנצח במשחק הזה, עשינו כמה טעויות וכמעט הפסדנו אותו. אבל שיחקנו טוב יותר מאשר נגד ונצואלה, ואני מצפה שנשחק עוד יותר טוב נגד אוקוודור".

על המשחק עצמו אמר המאמן הברזילאי: "פרגוואי לא עשתה הרבה כדי לנצח אותנו, וזה היה אכזרי אם היינו מפסידים. הם פתחו טוב ונאלצנו להתאים את עצמנו לסיטואציה, ואז השתלטנו על המשחק וכבשנו".

ניימאר, ששוב היה עצבני לאחר שלא כבש והוחלף, תקף את מבקריו בסיום המשחק בהודעה שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אלה שמבקרים אותך היום הם אלה שהריעו לך אתמול ובוודאי גם יריעו לך מחר... זו בטח לא הייתה התוצאה לה ייחלנו, אבל בואו נרים את הראש ונמשיך לעבוד כי יש עוד עבודנו לפנינו ביום רביעי".

פאטו יצא דווקא מעודד מהמשחק, ואמר: "האימונים שלנו משתפרים מיום ליום ואנחנו לומדים לשחק ביחד. היום לפחות כבשנו, וכעת נמשיך לעבוד כדי להשתפר עוד יותר". על השינוי שערך מנזס במערך כשעיבה את הקישור עם העדפתו של ג'אדסון על רוביניו, אמר פאטו: "זה היה טוב לשחק עם שני חלוצים ושני קשרים התקפיים, מאנו עושה עבודה נהדרת".

גם השוער ז'וליו סזאר העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה ואמר: "לאור התפתחות המשחק והעובדה שנקלענו לפיגור, התוצאה בסיום נפלאה עבורנו".

בצד השני לא חגגו בפרגוואי את התיקו המחמיא, כיוון שגם הנבחרת של חרארדו מרטינו עדיין לא הבטיחה את מקומה ברבע הגמר. "אני מרוצה מהתוצאה", אמר המאמן אחרי המשחק. "בעיקר מכך שאנחנו משחקים לדעתי יותר טוב מבמונדיאל. בטורניר הזה היינו צריכים לנצח את שני המשחקים שלנו, ועכשיו אנחנו חייבים לנצח את ונצואלה במשחק הקובע".

כל הדיווחים מהקופה אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully