וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דלה איינוגבה הגיע למחנה האימון בסביליה

לאחר שקיבל סוף סוף את כל האישורים, הצטרף השוער לחבריו ויפתח מול סנט ג'וליה. גם עזוז צפוי לפתוח אף שלא סיכם

יוסי אבוקסיס: "איינוגבה יישאר בבני יהודה"

שוער בני יהודה דלה איינוגבה, הגיע היום (שבת) לסביליה והצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. הגעתו של השוער התעכבה בשל קשיים בהוצאת אשרת כניסה עבורו לספרד ואמש התקבלו כל האישורים המתאימים והשוער עשה את דרכו, תחילה בטיסה לפורטוגל ומשם בנסיעת המשך באוטובוס לסביליה. איינוגבה נטל חלק באימון הקבוצה הערב והוא מתוכנן כמובן לפתוח בהרכב במשחק נגד סנט ג'וליה מאנדורה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית, שייערך ביום חמישי הקרוב באנדורה.

"אני רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה שלהם", אמר איינוגבה לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני רוצה לומר לכל האוהדים שחזרתי לקבוצה, הגעתי למחנה לאחר מסע ארוך מישראל. אנחנו הולכים למשחק ביום חמישי ונצטרך את כל התמיכה שלכם מהארץ. כולנו מקווים שתגיעו למשחק ביום חמישי כדי לדחוף אותנו לנצחון", הוסיף הניגרי. למרות הגעתו של איינוגבה למחנה, הוחלט כי שוער המשנה רן קדוש, שכבר חתם על חוזהו בהפועל חיפה ויצא עם הזהובים למחנה האימון, יישאר יחד עם הקבוצה גם במשחק באנדורה ורק לאחר שהקבוצה תחזור ארצה ביום ראשון בעוד שבוע, הוא יצטרף לאימוני הפועל חיפה.

בתוך כך ממשיך המאמן יוסי אבוקסיס לבחון את הקשר הספרדי איסמעיל רנגל ליאון מקבוצת המילואים של אלבאטה מהליגה הספרדית. עד כה לא הרשים הספרדי נמוך הקומה, שמשחק בתפקיד של קיצוני ימני ונראה שבצוות המקצועי ימתינו לנבחנים נוספים. לוואלה! ספורט נודע כי קשר העבר של הקבוצה, הקרואטי מאטה בטורינה, שמייצג כיום מספר שחקנים באירופה, הציע לקבוצה חלוץ קרואטי שעשוי להגיע למבחנים במחנה. בעבר שידך באטורינה לבני יהודה את הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ'.

מי שממשיך להתאמן בקבוצה ויפתח ככל הנראה כמגן ימני ביום חמישי הוא איציק עזוז, שטרם סיכם את תנאיו לעונה הקרובה. מקורביו של השחקן אישרו הערב כי עדיין לא הושג סיכום לגבי תנאיו של המגן והשיחות בין השחקן שמיוצג על ידי אבי נמני ומנכ"ל בני יהודה משה דמאיו יימשכו ככל הנראה אחרי חזרת הקבוצה ארצה. למרות שלא חתם על חוזה חדש יוכל עזוז ליטול חלק בהתמודדות נגד האנדורים בשל העובדה שבעונה שעברה הוא היה שחקן מן המניין בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully