וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "גאה לעבוד באחד המועדונים הגדולים בעולם"

מאמן ריאל מדריד לשעבר הוצג בתפקידו החדש כיועץ בלוס אנג'לס לייקרס: "יש לי המון כבוד למייק בראון, נרגש לעבוד איתו"

לוס אנג'לס לייקרס הודיעה היום (שבת) באופן רשמי על צירופו של אחד המאמנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, אטורה מסינה, לצוות האימון שלה. המאמן האיטלקי הנהדר שעבר בוירטוס בולוניה, בנטון טרויזו, צסק"א מוסקבה וריאל מדריד ישמש כעוזר ויועץ למייק בראון, שהחליף בקיץ החולף את פיל ג'קסון האגדי. "אני גאה לקבל הזדמנות מאחד המועדונים הגדולים בעולם. יש לי המון כבוד למייק בראון ואני נרגש לעבוד איתו", אמר מסינה.

טורונטו, סקרמנטו, ניו ג'רזי וסן אנטוניו כבר הביעו עניין במסינה בעבר, אך זה החליט ככל הנראה לחכות לרגע המתאים עבורו. בטור שכתב לתקשורת הרוסית, הסביר את ההחלטה. "כמה ימים אחרי שהתפטרתי מריאל מדריד דני פרי, סגן הנשיא של סן אנטוניו, הזמין אותי להצטרף אליהם לכמה ימים. זו היתה הזדמנות נהדרת להיות קרוב לגרג פופוביץ' ולראות איך ה-NBA עובד מבפנים".

"כשחזרתי שוחחתי עם מייק בראון", הוסיף מסינה. "הוא היה באמצע ראיונות עם מספר קבוצות וכבר אז הוא אמר לי שהוא רוצה אותי בצוות שלו. זו היתה אופציה טובה מבחינתי, במיוחד בגלל שאני מאוד מכבד את מייק. מאוחר יותר נסעתי להעביר השתלמות מאמנים בישראל, וקיבלתי טלפון ממייק, שסיפר שהוא מנהל שיחות עם הלייקרס והם עשויים להציע לו את תפקיד המאמן הראשי בקרוב. הוא שאל אם ארצה לעבוד איתו כיועץ".

הגדרת התפקיד של מסינה עדיין לא ברורה, אך זה לא מונע מהאיטלקי להיות מאוד נרגש מהצעד הגדול. "התפקיד הזה מאפשר לי להתמקד בכל הדברים שהכי מעניינים אותי - הכנות, אימונים וניתוחים של משחקים. בסופו של דבר זו הזדמנות לזוז הצידה מתפקיד המאמן בו החזקתי ב-22 השנים האחרונות אבל עדיין להיות מחובר למשחק".

איש מקצוע נוסף שיסייע למייק בראון בעונה הקרובה הוא מאמן דטרויט לשעבר, ג'ון קיוסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully