וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "כשאין תחרות, ייצור השחקנים נפגע"

מאמן ריאל מדריד לשעבר העביר השתלמות מאמנים בישראל, התייחס לחוק הרוסי והתלהב מהפוינט גארדים הישראלים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המאמן האיטלקי המעוטר אטורה מסינה הגיע בימים האחרונים להעביר השתלמות מאמנים בישראל. מסינה נכח אמש (שלישי) בערב חצאי גמר הפיינל פור ויישאר כמובן לגמר ביום חמישי. היום נערכה מסיבת עיתונאים עם מאמן ריאל מדריד לשעבר, שהתפטר במהלך חודש מרץ והותיר אותה בידיו של עוזרו עמנואלה מולין.

תחילה נשאל מסינה לגבי ארגון אירוע הפיינל פור, ואמר: "התרשמתי מאוד מכל הארגון. היו שני משחקים מעניינים. מכבי תל אביב הציגה עליונות במשחק הראשון מול היריבה שלה. המשחק השני היה מאוד מעניין וגם מבחינת אווירה והאוהדים שעודדו, היה ערב נחמד מאוד".

מסינה נשאל האם הצליח להבחין בשחקנים ישראלים בולטים בשני המשחקים, וענה בבדיחות הדעת תחילה: "אני לא יכול להגיד כי אם אעשה זאת, המחיר שלהם יעלה", ועוד הוסיף: "יש כמה שחקנים טובים. מה שמעניין זה שלשלוש הקבוצות הישראליות מלבד מכבי יש פוינט גארד ישראלי, והם כולם שחקנים מעניינים. הדבר הזה גרם לי לחשוב כי לאיטליה יש שלושה שחקנים ב-NBA אבל אין לה פוינט גארד שעוזר לקבוצה להשיג את המטרות שלה. חשבתי על זה במונחים של נבחרת איטליה".

לאחר מכן התייחס מסינה לחוק הרוסי שהועתק מרוסיה, שם אימן במשך שנים את צסק"א מוסקבה, לישראל. "הייתי באמת רוצה לדעת האם החוק הזה, של חיוב שיתוף שחקנים מקומיים, עוזר לשחקנים הישראלים להתפתח. ברוסיה זה גרם לכך שהשחקנים המבוגרים נשארו על המגרש. באיטליה אין את החוק הזה, אבל יש חוקים אחרים. בסופו של דבר שחקנים טובים צומחים כאשר יש תחרות, וכשאין, הייצור שלהם נפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully