וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו פאפאלוקאס מחוץ לסגל של יוון ליורובאסקט 2011

הרכז הוותיק לא נכלל בסגל של זורוס על אף פרישתו של דיאמנטידיס. גם פרינטזיס לא זומן. שחורציאניטיס ובורוסיס בפנים

אולימפיאקוס בנפילה: מה זה אומר על הכדורסל ביוון?

נבחרת יוון פרסמה היום (שבת) את הסגל המורחב לקראת יורובאסקט 2011, ובניגוד לשנות עבר, הפעם הוא נראה הרבה פחות נוצץ ומאיים. דימיטריס דיאמנטידיס וקוסטס צרצאריס שהודיעו על פרישה מהמדים הלאומיים לא נכללו בסגל של המאמן איליאס זורוס, כאשר ההפתעה הגדולה ביותר היא השארתו בחוץ של תיאו פאפאלוקאס, הרכז הנהדר והוותיק שעבר עונה בינונית למדי באולימפיאקוס אשתקד. שחקן נוסף שנותר מחוץ לסגל הוא גיורגיוס פרינטזיס.

יש לציין כי גם דיאמנטידיס וגם פאפאלוקאס לא נטלו חלק באליפות אירופה 2009 בטורקיה, ולמרות זאת הגיעו היוונים עד המקום השלישי. קוסטס וסילאידיס, קונסטנטינוס סלוקאס, מיכאל בראמוס, קוסטס פפאניקולאו, יאן ווג'יוקאס ולוקאס מברוקופולידיס, שלא שיחקו באותה אליפות, שבו לסגל, ואיתם גם יואניס בורוסיס, למרות פרשת הסמים בה הוא מעורב. כמובן שגם שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס נככל בסגל.

הסגל המלא: ואסיליס ספאנוליס, ניק קאליית'ס, ניקולס זיסיס, קונסטנטינוס סלוקאס, אבנגלוס מנצאריס, קוסטס וסילאידיס, מיכאל בראמוס, סטראטוס פרפרוגלו, קוסטס פפאניקולאו, לוקאס מברוקופולידיס, אנטוניס פוציס, קוסטה קופוס, סופוקליס שחורציאניטיס, קוסטס קיימאקוגלו, יאן ווג'יוקאס ויואניס בורוסיס.

יוון הוגרלה לבית ג' של האליפות שתצא לדרך ב-31 לאוגוסט ותפגוש את קרואטיה, מונטנגרו, בוסניה, מקדוניה ונבחרת נוספת שתעפיל מטורניר ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully