וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגי: "מעדיף תיקו ולשחק טוב, מאשר ניצחון גרוע"

מאמנה של צ'ילה מאמין שהדרך חשובה יותר מהתוצאה. מאמן אורוגוואי מסכים: "היה משחק מצוין שראוי לקופה אמריקה"

מאמנה של נבחרת צ'ילה קלאודיו בורגי מרוצה מיכולת של שחקני הנבחרת במשחקה השני של בקופה אמריקה מול נבחרת אורוגוואי, שהסתיים בתוצאה 1:1 מוקדם יותר הלילה (שבת). במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, אמר בורגי: "אני מרוצה מהתצוגה הכללית של הנבחרת. אני מעדיף לעשות תיקו כשאנחנו משחקים ככה, מאשר לנצח משחק תוך כדי הופעה גרועה. אני מאוד שמח לשחק טוב".

אז מה היה במשחקים שהיו הלילה?

המאמן הארגנטינאי התייחס לקושי היחסי של המשחק ונתן גם מחמאות ליריבה: "זה היה מבחן עבור צ'ילה, בגלל ששיחקנו נגד הנבחרת הרביעית בטיבה בעולם. הבעיה הגדולה בלשחק נגד אורוגוואי היא שהם אף פעם לא מוותרים". אוסקר טבארס מאמן אורוגוואי, מאמין גם הוא שהמשחק היה ברמה גבוהה, ואף התייחס למשחק הבא של הנבחרת התכולה נגד מקסיקו, שיהיה גורלי עבורה: "נגד מקסיקו אין לנו ברירה אלא לנצח. המשחק נגד צ'ילה היה משחק מצוין, ראוי לקופה אמריקה. אפשר היה לראות קצב אינטנסיבי, ושחקנים שנתנו את כל מה שהיה להם על הדשא".

במשחק השני בלילה, ניצחה נבחרת פרו את מקסיקו בתוצאה 0:1. קשר מקסיקו ג'ובאני דוס סנטוס התייחס בסיום המשחק למצבה של הנבחרת, לה היה זה ההפסד השני בטורניר: "זה מצב קשה, אנחנו יודעים שהולך להיות מאד מסובך, אבל אנחנו נמשיך לשחק כל עוד יש לנו סיכוי".

קשרה של טוטנהאם התייחס גם לזריקתם של חלק משחקני הסגל עקב בעיות משמעת: "המצב היה שונה אם היה לנו את אותו הסגל ששיחק גם בגביע הזהב". מהצד השני, קשרה הנבחרת שניצחה אתמול, סנטיאגו אקסייטה נשמע אופטימי: "היה משחק קשה והתוצאה חשובה, ואם ניצחנו אין סיבה שלא נחשוב על השלבים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully