וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יאו מינג יפרוש מה-NBA

הסנטר הסיני הענק ששיחק רק חמישה משחקים בשנתיים האחרונות נכנע לפציעות וצפוי להודיע על פרישה מהליגה

יאו מינג (30, 2.26 מטר) הסנטר הסיני של יוסטון רוקטס, יפרוש מליגת ה-NBA וככל הנראה יסיים את הקריירה, כך על פי מספר דיווחים בתקשורת האמריקאית. מינג כבר הודיע לראשי הליגה על החלטתו, שצפויה להפוך לרשמית ב-48 השעות הקרובות.

מה הוביל לשביתה ב-NBA?
לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

הסיני שיחק רק חמישה משחקים בשנתיים האחרונות ועבר שורה של ניתוחים בגלל פציעות בעצמות. ב-10 בנובמבר שוב נודע כי מינג סובל משבר מאמץ ולמעשה, חמש העונות האחרונות של מינג נקטעו בגלל פציעה.

מינג נבחר במקום הראשון בדראפט 2002 והפך ברגע לגיבור תרבות. הוא נבחר לאול-סטאר שמונה פעמים והשיג ממוצעים של 19 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בכל עונותיו בליגה. ב-30 ביוני הסתיים חוזהו המוערך ב-76 מיליון דולר לחמש שנים.

במקביל, סבל שוב ושוב מפציעות. "אני לא יודע אם אוכל לשחק שוב", צוטט יאו בתקשורת הסינית לפני חודש. "הלוואי והתינוקות שלי תוכל לראות אותי משחק ואפילו זוכה באליפות. היא המוטיבציה שלי להמשיך, למרות שהרגל שלי זקוקה לעוד טיפולים. אין לי בעיה עם הליכה או ריצה קלה, אבל אני צריך 80 אחוז מהחוזק שלי כדי לחזור וכרגע אני ב-30 אחוז".

"כשמסתכלים על הקריירה של יאו, רואים ששברי מאמץ היוו חלק גדול. יהיה משוגע להגיד שאם הוא יחזור, הוא לא יהיה בסיכון תמידי לסבול משברי מאמץ", אמר הפיזיותרפיסט של יוסטון, וולטר לאו, לפני מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully