וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו: "אני מנהל מו"מ על הארכת החוזה בפורטו"

חלוץ אלופת פורטוגל הכחיש את השמועות על איחוד עם וילאש בואש בצ'לסי: "אני בקבוצה מצוינת וחושב רק עליה עכשיו"

ראדמל פלקאו הוא ללא ספק אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ. אחרי עונה נפלאה בפורטו, בה הפך לשחקן שכובש הכי הרבה שערים בעונה אחת בליגה האירופית או גביע אופ"א עם 17 כיבושים, החלוץ הקולומביאני זוכה להתעניינות מקבוצות רבות ברחבי אירופה.

אחת שתשמח לקלוט אותו היא צ'לסי, שמאמנה החדש אנדרה וילאש בואש, אימן את פלקאו בעונה החולפת בפורטו. למרות זאת החלוץ, שכבש גם את השער שסידר לפורטו את גביע הליגה האירופית מול בראגה, אמר הערב (חמישי) כי הוא בכלל מעוניין להישאר באלופת פורטוגל ומנהל שיחות כדי להאריך את חוזהו.

"אנחנו מנהלים מו"מ עם פורטו על הארכת החוזה שלי", אמר פלקאו שנמצא עכשיו עם נבחרת קולומביה בארגנטינה בקופה אמריקה, "יש לי סעיף שחרור שחלק מהקבוצות באירופה יכולות לעמוד בו (30 מיליון יורו), ואנחנו מתכננים להפוך את הסכום לגבוה יותר. אני נמצא במומנטום חיובי ובארגון מסודר מאוד. זו קבוצה ברמה גבוהה מאוד, עם שחקנים מצוינים וזה עזר לי לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה".

למרות הדברים האלה, והעובדה שאמר בעבר כי הוא מעדיף לשחק בליגה האנגלית, פלקאו לא שולל את האופציה שיעבור לליגה הספרדית. "אני יודע שהרגע הזה יגיע", הוא הודה, "אבל כרגע אני חושב רק על פורטו. אני מבודד את עצמי מכל השמועות והספקולציות. הבנתי שריאל מדריד הביעה בי עניין, אבל אני בפורטו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

במנצ'סטר יונייטד נפרדו מווס בראון וג'ון אושיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully