וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים חוזרת לחיים

7.7.2011 / 11:39

העמותה מנהלת מו"מ עם מספר משקיעים לגבי רכישה משותפת של הקבוצה. האוהדים מתכננים הפגנה מול ביתו של קורנפיין

בית"ר ירושלים מתפוררת והעולם שותק

כך נראה הקיץ העצוב בתולדות בית"ר ירושלים

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים חוזרת לחיים. העמותה הוקמה בעונה שעברה ובתקופה קצרה גייסה מעל 600 אוהדים שהשקיעו קרוב ל-1,000 שקלים כל אחד ואף החלה בתהליך הצטרפות להנהלת המועדון עד שנדחתה על ידי בעלי הקבוצה ארקדי גאידמק. בשבועות האחרונים נמצאים חברי העמותה במו"מ עם מספר משקיעים ומציגים בפניהם תכנית עסקית רחבה להבראת המועדון.

העמותה תתחייב להביא סכום של 2 מיליון שקל בקירוב בכל שנה שיגיע מהאוהדים, כאשר המשקיע שיצטרף אליה יספק את השאר, ושני הצדדים ינסו לרכוש את המועדון. בעמותה מבינים שכל עוד הקבוצה בבעלותו של ארקדי גאידמק, הסיכויים לעשות מהלך כלשהו קלושים וכעת הם מחכים להתפתחויות במטרה לנסות ולהרים את המהלך ולגייס את האוהדים. אוהדים רבים פנו לחברי העמודה בחודשים האחרונים ולחצו על אנשיה לפעול למציאת פיתרון שיציל את המועדון.

לקורנפיין יש תוכנית, גם לאוהדים

בקשר למצב השוטף בקבוצה, לא נראה פיתרון באופק. איציק קורנפיין מריץ החל מהבוקר תכנית הצלה הכוללת דחיית התחייבויות מהעונה הקרובה לעונה הבאה, כולל משכורתו, שתשולם לו בעוד שנה. עוד ברשימה נמצאים חובות לגנק עבור ברק יצחקי ולמספר סוכנים עבור עיסקת סבסטיאן אבראו מלפני מספר שנים וייתכן שאף פריסת תשלומים לשנתיים של משכורותיהם של אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן.

לא ברור אם ההחלטה הזאת תוכל לאפשר לבית"ר לפתוח את העונה, אך מה שברור הוא שהאוהדים לא אוהבים אותה והיום הם החליטו כי בשבוע הבא הם מתכננים לערוך הפגנה אל מול ביתו של היו"ר על מנת לנסות ולמנוע ממנו להמשיך ולעמוד בראש המועדון. אחד האוהדים אמר: "אם יילכו להקפאת הליכים או שהקבוצה תעבור למישהו אחר זה בסדר. לדחות את כל ההתחייבויות לעוד שנה ולהרוס מראש את השנתיים הבאות של בית"ר זה משהו שלא ניתן לזה לקרות. מי ירצה את בית"ר עוד שנה כשהוא יודע שיהיו את כל ההתחייבויות האלה. אנחנו רוצים בעל בית חדש ואף אחד לא יבוא כאשר יש חובות כאלה לשנה הבאה".

היום תקיים הקבוצה משחק אימון מול מכבי הרצליה באיצטדיון העירוני בהרצליה. בקבוצה מקווים שהקבוצה תשחק טוב יותר ממשחק האימון הראשון נגד הפועל ראשל"צ, משחק שהיה חלש מאוד ואפילו הלחיץ מאוד את הצוות המקצועי והשחקנים במבט על העונה הצפויה למועדון. חן עזריאל צפוי לחתום היום במכבי חיפה ולהיות מוצג במסיבת העיתונאים שלה. עזיבתו של עזריאל תחסוך למועדון קרוב ל-3.5 מיליון ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully