וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "דלה איינוגבה יישאר בבני יהודה"

הזהובים טסו למחנה אימון בספרד, משם ימשיכו למשחק באנדורה בחמישי הבא, המאמן התייחס לסגל: "נצרף 3-4 שחקנים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כל החדשות על בני יהודה בוואלה! ספורט

בני יהודה המריאה הבוקר (חמישי) למחנה האימון בסביליה, ספרד. הקבוצה הכתומה בהדרכתו של יוסי אבוקסיס, שלא צירפה עד כה שחקנים חדשים בקיץ, תעשה הכנה עד המשחק ביום חמישי הבא (14 ביולי) נגד סנט ג'וליה מאנדורה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. משחק הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן (21 ביולי) באצטדיון בלומפילד.

מי שלא יצא עם הקבוצה לפי שעה הוא השוער דלה איינוגבה, שאשרת הכניסה שלו לספרד טרם הוסדרה. הזהובים עירבו את מוסדות אופ"א ומקווים שהוויזה שלו תגיע ביום חמישי כדי שהוא יוכל לקחת חלק במשחק הראשון של הקבוצה באירופה.

בינתיים, השוערים שכן יצאו למחנה האימון הם רן קדוש, שחתם בהפועל חיפה לעונה אחת, ואיתמר ישראלי. על פי התכנון, ברגע שאיינוגבה יקבל ויזה לספרד (על פי ההערכות, לקראת יום שני הבא), יחזור קדוש ארצה ואיינוגבה ישחק נגד סנט ג'וליה. ההשאלה להפועל חיפה תיכנס לתוקף למעשה ב-15 ביולי (יום שישי הבא), מה שמותיר בפני בני יהודה את האפשרות לשתף את קדוש במשחק החוץ באנדורה במקרה הגרוע בו איינוגבה לא יקבל בסופו של דבר ויזה לספרד.

יוסי אבוקסיס: "זה לא הסגל הסופי של בני יהודה"

לפני ההמראה התפנה המאמן החדש של הזהובים יוסי אבוקסיס לומר: "אנחנו יוצאים למיני-מחנה, שבו נוכל לעבוד באופן קצת יותר אינטנסיבי לקראת המשחק. מבחינתנו, הדבר החשוב זה המשחק באנדורה. למדנו בעבר שאם לא מגיעים מוכנים למשחקים כאלה - של קבוצות ישראליות נגד אירופיות - אפשר לקבל בראש ואחר כך מצטערים על זה".

אבוקסיס נשאל לגבי הרגשתו כמאמן ראשי, וענה: "הרגשה טובה, למרות שבמשך השנים אלי גוטמן נתן לי בהפועל תל אביב הרגשה של מאמן שני ולא של עוזר מאמן, אבל עכשיו זה שונה. אני במועדון שנותן הרגשה טובה לאנשים שנמצאים בו. אין לי ניסיון כזה גדול, למרות שכבר עשיתי את זה.

"כמובן שזה לא הסגל הסופי של בני יהודה לתום העונה. נצטרך להביא לפחות עוד שלושה-ארבעה שחקנים. קיים רצון גדול שלי ושל ההנהלה, ונעשה זאת. בקבוצה כמו בני יהודה, אם אתה טועה בעניין הרכש אין תקציב כל כך גדול כדי לתקן מהר אחר כך. אולי אנחנו עושים את זה קצת לאט אבל בטוח. מה גם שאנחנו יודעים שהמשחק הראשון בליגה הוא רק בעוד חודש וחצי, אז יש לנו קצת זמן".

עוד נשאל אבוקסיס לגבי חסרונו של איינוגבה ממחנה האימון, ואמר: "כמובן שהיה הרבה יותר טוב אם דלה היה יוצא, אך צריך לזכור שכאשר חתמתי בבני יהודה, אז המחשבה הייתה למכור אותו, כך שאם אני מפסיד אותו למספר ימים אז זה לא נורא. הוא ימשיך לעבוד בישראל ולמשחק באנדורה הוא יגיע בוודאות. לפי השיחה שהייתה לי עם משה דמאיו, דלה איינוגבה יישאר העונה בבני יהודה. דמאיו אמר גם שאם יתנו לו הרבה יותר כסף ממה שהוצע עליו בעבר הוא כבר לא ימכור אותו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully