וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ארז כץ מתקרב לקבוצה

6.7.2011 / 16:40

אחרי חמש עונות בבני השרון ולאור חוסר הוודאות בקבוצה המאוחדת, עשוי הקפטן לעזוב. גם בריאנט דנסטון עשוי להצטרף

ריימר מורגן לא ימשיך בראשון לציון

שלוש עונות לאחר ששיתפו פעולה בבני השרון, עשויים אפי בירנבוים וארז כץ להתאחד שוב, הפעם במדי מכבי ראשון לציון. בימים האחרונים פנתה הקבוצה לרכז לאחר שהבינה כי הסיכוי לצרף את מורן רוט הוא נמוך מאוד, ונראה כי האפשרות שכץ ישחק בסופו של דבר במדים הכתומים היא יותר מריאלית. השחקן צפוי להיפגש בימים הקרובים גם עם בני השרון, שם הוא צפוי לשמוע על הקיצוץ בתקציב הקבוצה, ולאור העובדה שאין לו חוזה, אם יקבל הצעה היא תהיה נמוכה באופן משמעותי ממה שקיבל עד כה. במידה וראשון לציון לא תצליח לצרף את ארז כץ, המועמד המוביל לתפקיד הוא עמית בן דוד.

כץ (31, 1.93), קפטן נבחרת העתודה שסיימה במקום השני באליפות אירופה בשנת 2000, גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ושיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך שש עונות, כולל עונה עם אפי בירנבוים, לפני שעבר לעירוני אשקלון. אחרי עונה בדרום הגיע לקדנציה נוספת תחת בירנבוים, הפעם בהפועל תל אביב, ואיתו המשיך גם לבני השרון שם משחק מאז עונת 2006/7. בעונה האחרונה רשם כץ 2.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

מלבד כץ, שחקן נוסף שבראשון לציון שוקלים לצרף הוא בריאנט דאנסטון, שהגיע בשלהי העונה שעברה לבני השרון. לשרונים יש אופציה לעונה נוספת על הפורוורד האמריקאי, אך עלותו הגבוהה מרתיעה אותם בשלב זה. עד כה חתמו בראשון לציון ניצן חנוכי, אייל שולמן ואיגור נסטרנקו, כשגם אור סולומון הצעיר צפוי להמשיך בשורות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully