וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון מעוניינת במורן רוט

3.7.2011 / 13:46

רכז הפועל חולון, שבו מעוניינת גם ברק נתניה, עשוי לחזור לקבוצה בה שיחק ב-2005/6. סוואן חתם בליגה הגרמנית

בפעם האחרונה שניגשה מכבי ראשון לציון לפגרת הקיץ אחרי עונת פיינל פור, הצליחו בקבוצה לשמור רק על ריאן סידני, ואת עונת 2006/7 סיימה הקבוצה בתחתית. העונה, לאחר שרוב שחקני הסגל שהובילו את הקבוצה לפיינל פור כבר חתמו במקומות אחרים, מנסים בראשון לציון לבנות סגל שיצליח קצת יותר, ולכן התעניינו בימים האחרונים במצבו של מורן רוט, ששיחק בקבוצה בעונת 2005/6 והגיע איתה לפיינל פור.

במורן רוט מעוניינת גם ברק נתניה של דני פרנקו, ושמו נקשר גם לגלבוע/גליל, הפועל חולון ומכבי תל אביב, אך נראה כי שתי הקבוצות הריאליות ביותר לשחקן הן ראשון לציון ונתניה. עד כה החתימה ראשון לציון את ניצן חנוכי לשנתיים נוספות, ובנוסף אליו ממשיכים בקבוצה גם איגור נסטרנקו, אייל שולמן ואור סולומון. אייזיאה סוואן חתם בימים האחרונים באולם הגרמנית ולא ישוב לקבוצה.

רוט החל את הקריירה במחלקת הנוער של אשדוד ועבר משם לנוער של מכבי תל אביב. מרגע שסיים את קריירת הנוער שלו הוא התגלגל בבארי, אשדוד ורמלה מהלאומית, ומשם התקדם לליגת העל. התחנה הראשונה שלו בליגת העל הייתה בעונת 2004/05 ברמת השרון, בה 6.7 הנקודות שלו בצירוף ל-2.8 אסיסטים זיכו אותו בתואר תגלית העונה. אחרי העונה המוצלחת ברמת השרון, התקדם רוט לעונה עוד יותר מוצלחת במדי ראשון לציון, שהסתיימה בפיינל פור וב-8.6 ו-2.6 אסיסטים. את 2006/7 רוט כנראה לא זוכר כל כך לטובה: הוא התחיל את העונה במדי הגליל, אך תקרית מוזרה בינו לבין הקבוצה גרמה לכך שהוא הועזב ונאלץ לחתום במדי רמת גן ולסיים שם עונה אישית לא הכי מוצלחת.

את הפריצה הבאמת גדולה שלו עשה רוט בעונה שלאחר מכן. למרות העונה הקודמת שלא הייתה טובה, הימר עליו מיקי דורסמן לקראת עונת 2007/8, והאחרון, ביחד עם חבריו לקבוצה, החזיר לו עם 10 נקודות למשחק ואליפות ראשונה לחולון. אחרי האליפות חתם הרכז על חוזה לשנתיים בירושלים והגיע עם המון ציפיות. רוט סיים את העונה האחרונה עם 8.6 נקודות ו-4.6 אסיסטים, אך ירושלים נחנקה ברגעים האחרונים ולא הביאה שום תואר הביתה. בעונת 2009/10 המשיך רוט בנדודים במדי עירוני אשקלון ורשם 12.2 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק. העונה חזר להפועל חולון ורשם במדיה 13.5 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully