וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציר: "קבוצה שתהיה לה ארנה, תזכה ברענן כץ כבעלים"

6.7.2011 / 12:31

נציגו של רענן כץ, צביקה קציר, דוחה את אפשרות החבירה לפיני גרשון בחולון בינתיים. גרשון יודיע על החלטתו בימים הקרובים

בשבוע שעבר נפגשה הנהלת הפועל חולון יחד עם פיני גרשון עם ראש עיריית חולון מוטי ששון כדי לבדוק אפשרות של צירופו של גרשון לקבוצת הניהול של המועדון. מאז אותה הפגישה מנהלים בחולון סדרת פגישות בצוותא עם גרשון על מנת לבדוק כיצד יוכל אלוף אירופה לשעבר לעזור לקבוצה לפתוח את העונה בצורה מכובדת ולהעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. גרשון והנהלת חולון נפגשו ושוחחו עם מספר מועמדים לקראת העונה הבאה ביניהם מורן רוט.

אחת הסוגיות שגורמות לגרשון להתלבט האם להצטרף לקבוצה הם החובות בהן נמצאת הפועל חולון, מה שיקשה עליו כבר בעונה הקרובה להעמיד תקציב גבוה יחסית, ועל מנת לעשות זאת הוא שוחח עם מספר אנשי עסקים כדי שיצטרפו לקבוצה. גרשון צפוי לתת תשובה סופית לאנשי הקבוצה האם החליט להצטרף לחולון עד לסוף השבוע הקרוב, כשבחולון משהים את החלטתם לגבי עמדת המאמן המיועד עד להודעתו.

בימים האחרונים נפוצו שמועות כי גרשון פנה לרענן כץ בבקשה לעזרה כלכלית בנושא זה, אך בחולון דוחים את אותן השמועות בטענה כי כץ ונציגו צביקה קציר נמצאים בקשר רציף עם אנשי הקבוצה ומתנים את עזרתם הכלכלית לחולון בארנה שתכלול 10,000 מושבים. קציר אף מסר בתגובה רשמית: "רענן מאוד מעורב במה שקורה בכדורסל בישראל ומעודכן ברמה יומית. הוא בקשרים מצויינים עם חיים אוחיון, דני קליין, חגי שבתאי מחולון ומן הסתם במיאמי עם ג'ף רוזן".

"רענן בא מה-NBA ואחד הדברים והמטרות המאתגרות בפגישה עם ראשי ערים זה הקמת ארנה שתכבד את הקבוצה ואת בעליה", הוסיף קציר, "רענן גם הציע כמה מיליוני דולרים שיהיו הכסף האחרון בבניית ארנה ומבחינתו לקחת את שם הארנה כמו שנוקיה עשתה. אין ספק שקבוצה שיהיה לה ארנה תיזכה במעורבותו כבעלים".

קציר חתם את הודעתו בנושא הפועל חולון: "רענן ופיני מאוד מיודדים, פיני לא החליט אם הוא בחולון. לי ולרענן יש דבר אחד להגיד שלא משתמע לשני פנים: פיני בארץ ובאירופה הוא מאמן המשחק הטוב ביותר יחד עם אוברדוביץ'. אנו מלאי הערכה אישית לפיני וחושבים שהוא נכס לכדורסל בישראל ובוודאי לחולון. אני פשוט מקווה לכדורסל טוב, שוויון הזדמנויות, ובסיס שווה לקבוצות הכדורסל בכדי שהכדורסל יהיו שוויוני הן במתקנים, הן בתקציבי גג ומרכיב התחרות על הפרקט הוא שיכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully