וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "יש עוד דברים שאני צריך לבדוק"

30.6.2011 / 13:00

המאמן נפגש עם מוטי ששון כדי לדון באפשרות הצטרפותו להפועל חולון, וסייג: "לא רוצה להכניס ראש בריא למיטה חולה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מאמן מכבי תל אביב לשעבר פיני גרשון נפגש היום (חמישי) עם ראש עיריית חולון מוטי ששון בלשכתו, בנוגע לתמיכה אפשרית של גרשון בהפועל חולון. כזכור בימים האחרונים פנו בהנהלת הפועל חולון לגרשון בבקשה להצטרף לקבוצה ולתמוך בכל מה שיוכל במועדון, והמאמן לא שלל את האפשרות והבטיח לחזור לחולון עם תשובה בקרוב. בחולון מקווים כי גרשון יוכל לעזור לקבוצה בזכות קשריו מבחינה כלכלית ואולי אף לתרום בידע המקצועי שלו. בפגישה השתתפו גם חברי הנהלת הפועל חולון.

פיני גרשון בפגישה עם ראש עיריית חולון מוטי ששון. ברני ארדוב
גם חברי הנהלת חולון השתתפו בפגישה. גרשון וששון/ברני ארדוב

"יש בחולון אחלה ראש עיר", אמר גרשון בצאתו מהפגישה. "במדינה שלנו כשרכבת יוצאת מהתחנה לא בטוח שהיא מגיעה ליעדה. יש לי לפחות עוד שתיים או שלוש פגישות חשובות, ותצטרכו להתאזר בסבלנות לגבי ההחלטה שלי. לא הייתה בפגישה משהו שלא חשבתי שראש העירייה יציע. הוא עושה פה דברים טובים למען העיר, ואני לא מבין למה יצרו לו תמדמית אחרת, כי הוא נתן הרבה. יש עוד שניים או שלושה דברים שאני צריך לבדוק לפני שאני מתחיל. לא הייתי פה אם זה לא היה מדגדג".

"שאלתי אנשים מתחום הכדורסל ומבחוץ לגבי האפשרות להיכנס להפועל חולון, ועשרה מתוך עשרה אמרו כן", הוסיף גרשון. "אני חושב שחולון זה מועדון עם מסורת, אחד משלושת המועדונים בארץ עם מסורת בכדורסל, אבל המועדון היה פה די חולה, ואני לא רוצה להכניס ראש בריא למיטה חולה. היו פה רכבות של אנשים שהבטיחו דברים. אם אני אבוא, זה לא ליום אחד. אני רוצה לבוא למקום מסודר, ועכשיו צריך לראות אם זה באמת יכול לקרות".

גרשון נשאל גם מה עתיד להיות תפקידו בקבוצה, והשיב: "מה זה משנה? אני לא מחפש תארים. אם אהיה אפסנאי, זה משנה. כנראה אני לא אהיה אפסנאי, אלא יותר מזה. למה זה חשוב? אתם יודעים מה אני עושה היום, השאלות מיותרות. צריך לחבר פה כמה דברים כדי שזה יזרום כמו שצריך. מקל קטן יכול לקלקל את הכל, אבל חולון רוצים, ואני רוצה שיהיה פה משהו יפה ויציב. אם לא ישימו לנו מקלות בגלגלים, זה כנראה יהיה, אבל לא צריך למהר. זה יכול לקרום עור וגידים.

"הייתי בהפועל חולון לפני 35 שנה, ועשיתי פה דברים", הזכיר המאמן. "אני לא רוצה שמה שיהיה פה עכשיו יהיה פחות טוב מאז. אני לא מחפש עבודה או פרנסה, יש לי מה לעשות. אין לי הרבה זמן פנוי, וזו תהיה מעמסה לא קטנה. זה פרויקט, אבל אני כנראה נולדתי לפרויקטים. הורדתי 15 ק"ג, וזה פרויקט לא פחות גדול, כמעט כמו גביע אירופה. צריך קצת סבלנות, דברים טובים נבנים לאט".

גרשון גם נשאל מדוע דחה הצעות מקבוצות אירופיות ומה הסיבה שבגללה הוא מוכן להגיע לחולון, והשיב: "אני מוכן לבוא לפה בחינם. תיאורטית, יכול היה להיות לי עוד מיליון וחצי דולר בבנק. מעשית, יוכל להיות לי מיליון וחצי פחות בבנק. זה המצב נכון להיום". לשאלה האם מכבי תל אביב צריכה לחשוש, הוא השיב: "זה עוד מוקדם. יש פה אולם שנבנה בעלות אדירה, הוא יעלה יותר ממה שעלה יד אליהו בזמנו, 160-150 מיליון שקל, שהעירייה נותנת את הרוב. לא בונים דבר כזה כדי שלא תהיה קבוצת כדורסל בעיר. צריך שתהיה פה קבוצה ייצוגית, וזה מה שצריך לעשות בסך הכל".

הפגישה של גרשון עם ראש עיריית חולון נועדה לבחון את האפשרויות הכלכליות שבהן יוכל המאמן לעזור לקבוצה. בתקופה האחרונה קיבלו בהנהלת חולון הבטחה מהעירייה כי התקצוב העירוני יוגדל בכדי לעזור לקבוצה לצאת מהמצב הכלכלי הלא פשוט שלה. בכל מקרה, בקבוצה הקפיאו את ההכנות לעונה הבאה עד להחלטתו של גרשון האם לתמוך, כשהתוצאה הראשונה תהיה שחרורו של מורן רוט, שהאופציה של חולון על חוזהו מסתיימת היום (חמישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully