וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "מגיע לדג'וקוביץ' להיות ראשון בעולם"

השוויצרי המאוכזב מפרגן לזוכה בווימבלדון, והוסיף: "זה טוב לטניס". בסוף השבוע הוא ישוב להתחרות עם שוויץ בגביע דייויס

לעמוד הטניס בוואלה! ספורט

ימים לא קלים עוברים על מי שהיה המדורג 1 בעולם, רוג'ר פדרר, שנאלץ להיפרד מטורניר ווימבלדון, בו זכה שש פעמים, כבר ברבע הגמר אחרי הפסד לג'ו-וילפריד צונגה. אלא שנראה שהשוויצרי יחזור לפעילות כבר בסוף השבוע הקרוב כאשר נבחרת הדייויס של ארצו תתמודד נגד פורטוגל.

פדרר פרסם תמונה שלו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, אחריו עוקבים לא פחות מ-8.2 מיליון גולשים, וכתב: "אני נמצא בברן ועושה חיים עם נבחרת הדייויס של שוויץ. הסתובבתי בעיר מוקדם יותר היום". לפדרר, שמדורג 3 בעולם, יש מאזן של 11:37 בגביע הדייויס ואם הוא אכן ייצג את הנבחרת בסוף השבוע הקרוב, הוא יעשה זאת לראשונה מאז ספטמבר 2009 אז סייע לנבחרתו לנצח 2:3 את איטליה.

שוויץ נפרדה מהבית העליון ב-2010, ומוקדם יותר השנה הבהיר פדרר שהוא מתכוון לשוב לנבחרת כדי לסייע לחזור לבית העליון. "החלטתי שאני אשחק בגביע הדייויס בחודש יולי בבית נגד פורטוגל", כתב אז. "אני מאוד מצפה לעזור לשוויץ להתחיל בתהליך החזרה לבית העליון". פדרר צפוי לשתף פעולה בנבחרת עם המדורג 15 בעולם, סטניסלס ואווינקה, והשניים יתמודדו בין השאר מול פדריקו גיל הפורטוגלי (90 בעולם) ורוי מקאדו (93).

המשחקים יתקיימו בברן בין ה-8 ל-10 ביולי, כאשר המנצחת תעפיל לפלייאוף על העלייה לבית העליון, משחקים שיתקיימו במהלך ספטמבר.

פדרר התייחס בראיון שנערך עימו לעלייה של נובאק דג'וקוביץ' למקום הראשון בעולם, ופירגן ליריבו הסרבי: "מגיע לו להיות ראשון בעולם אחרי הפתיחה העצומה שלו של השנה. כשאתה מפסיד לעיתים רחוקות, הביטחון לוקח אותך רחוק. הוא הוכיח עוד לפני טורניר ווימבלדון שהוא יכול לשחק על הדשא. זה טוב לטניס שזה קרה". פדרר, אגב, חשף שהוא לא צפה במשחק הגמר: "לצערי הרב, לא הייתי יכול לראות את הגמר, אבל לבטח הוא שוחק ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully