וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאספריני הוצג: "באינטר רק התוצאות קובעות"

המאמן החדש של הנראזורי הוצג רשמית: "אוסיף לקבוצה את הרעיונות שלי". על סניידר: "הכל יכול לקרות בחלון ההעברות"

הכירו את גאספריני, המאמן החדש של אינטר

ג'אן פיירו גאספריני הוצג היום (שלישי) רשמית כמאמן אינטר, שבוע וחצי אחרי שחתם על חוזה לשנתיים במועדון בו החליף את לאונרדו שעזב לפריס סן ז'רמן. מאמן גנואה לשעבר דיבר על המטרות, הטקטיקה וגם רמז על פרידה אפשרית מהכוכב ההולנדי ווסלי סניידר.

"אני יודע שאני צריך לנצח", פתח המאמן בן ה-53 את דבריו. "באינטר רק התוצאות קובעות. הגעתי להכיר את כולם במתחם האימונים ואני מרגיש שנוכל לעבוד בצורה טובה. נתחיל בהכנות לעונה הקרובה החל מיום ראשון".

גאספריני נשאל האם הוא מתכוון להביא את שיטת 3-4-3 החביבה עליו לנראזורי: "יש לי את הרעיונות לגבי אינטר שלי, שהיא קבוצה חזקה שאנסה להוסיף לה את הרעיונות שלי. שלושה בלמים זה לא דבר חדש וייתכן שנשחק כך. אודינזה ונאפולי שיחקו כדורגל מצוין בשיטה הזו בעונה שעברה. זה פתרון אפשרי, אבל לא הכרחי. אני רוצה קבוצה שיכולה לאמץ מספר שיטות גם במהלך משחק".

המאמן נשאל כמובן על ז'וזה מוריניו וגילה: "לא, הוא לא שלח לי שום הודעה, אבל אנחנו לא נמצאים בקשר תכוף. הוא מאמן גדול לטעמי, לא רק מבחינת האופי אלא גם בצד הטקטי. אני לא מסתכל על העבר. המטרה היא לנצח ואנחנו צריכים למצוא את המנטאליות הנכונה".

גאספריני נשאל לגבי עתידו של סניידר ואמר: "אין ספק שהוא שחקן מצוין, אבל הכל יכול לקרות עד סגירת חלון ההעברות. אינטר רוצה לצאת מחוזקת מחלון ההעברות ולפני שנתיים מכירת איברהימוביץ' עזרה לחזק את הקבוצה. המצב של סניידר לא מטריד אותי כי בשנים האחרונות אינטר עשתה בחירות מצוינות בשוק השחקנים".

המאמן התייחס לשניים שעשויים להצטרף - הארגנטינאים ריקי אלברס ורודריגו פלאסיו: "אלברס שחקן טוב שיכול להיות תוספת חשובה לסגל חזק. פלאסיו הוא שחקן שאנחנו אוהבים ואתם צריכים לשאות את (המנהל הספורטיבי) מארקו בראנקה לגביו".

לסיום, התייחס המאמן ליריבות: "בעונה שעברה מילאן זכתה בצדק באליפות, אבל לקראת סיום העונה היו לה קשיים שאני מקווה שנוכל לנצל. יובנטוס? אימנתי שם רק את הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully