וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אן פיירו גאספריני מונה למאמן אינטר

מאמן גנואה לשעבר סיכם לשנתיים ויוצג בשבוע הבא. הנשיא מוראטי: "מאחל לו את ההצלחה שהפכה אותנו לאלופי העולם"

אינטר מצאה סופסוף מאמן. ג'אן פיירו גאספריני סיכם סופית את תנאיו לשנתיים, אחרי שנפגש פעם נוספת עם מאסימו מוראטי. אלופת אירופה לשעבר אישרה רשמית את הסיכום והודיעה כי תציג את המאמן החדש בשבוע הבא אחרי שהחוזה ייחתם. מוראטי התייחס לעניין ואמר: "אני מרוצה מאוד מהבחירה ומאחל לגאספריני את ההצלחה שהפכה את אינטר לאלופת העולם".

גאספריני, שכשחקן החל את דרכו דווקא ביובנטוס וגם הדריך את קבוצת הנוער של המועדון, מקבל את אחת המשרות הנחשקות באיטליה וללא ספק המשרה הבכירה בקריירת האימון שלו. גאספריני לא עבד מאז נובמבר 2010, אז פוטר מגנואה אחרי ארבע שנים, במהלכן הוביל את הקבוצה בחזרה לסריה A וגם לליגה האירופית, ואימן שחקנים כמו אנדראה ראנוקיה, טיאגו מוטה ודייגו מיליטו, שישמחו להתאחד איתו באינטר.

את ההמלצה הכי טובה על גאספריני קיבל מוראטי מז'וזה מוריניו עוד כשזה אימן באינטר. "הוא המאמן האיטלקי הכי טוב בליגה", אמר אז הפורטוגלי, שהתלהב מסגנון המשחק של גאספריני ומשיטת ה-3-4-3. גאספריני יחליף בתפקיד את לאונרדו, שהגיע לאינטר בדצמבר במקום רפא בניטז וזכה עימה בגביע האיטלקי, אך ביקש לעזוב לטובת משרת המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן, שנשיאה הכריז היום על צירופו באופן רשמי.

בשבועות האחרונים הוזכרו מאמנים רבים כמועמדים להצטרף לאינטר: מרסלו ביילסה וסינישה מיכאילוביץ' שדחו את ההצעה, פאביו קאפלו, חוס הידינק ודליו רוסי. המנהל הספורטיבי מרקו בראנקה אף נפגש עם אנדרה וילאש בואש, לפני שזה חתם בצ'לסי, אך אינטר סירבה לשלם 15 מיליון יורו פיצויים להתרת חוזהו. לפיכך, הפור נפל על גאספריני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully