וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאונרדו במגעים מתקדמים עם פריס סן ז'רמן"

למרות שהוא עדיין מחזיק בחוזה באינטר, בצרפת מדווחים שהברזילאי עשוי להתמנות כמנהל ספורטיבי. ביילסה יחליפו?

למרות שמאסימו מוראטי הכחיש את השמועות לפיהן מרסלו ביילסה יחליף את לאונרדו באינטר, בצרפת ממשיכים לטעון כי המאמן הברזילאי אמור לעזוב. ב'לאקיפ' פורסם הבוקר (רביעי) שלאונרדו קרוב לסיים את תפקידו בקבוצה שאליה הגיע במהלך העונה האחרונה כמחליפו של רפא בניטז, ואמור להתמנות כמנהלה הספורטיבי של פריס סן ז'רמן תוך 48 שעות.

ביום שלישי האחרון פורסם שמוראטי כבר פנה למאמן נבחרת צ'ילה לשער, מרסלו ביילסה, כדי שיאמן את אינטר במהלך העונה הקרובה, כמו גם העובדה שלאונרדו נפגש עם נציגי פ.ס.ז' בקטאר כדי לדון באפשרות צירופו. מוראטי כאמור הכחיש את הדברים, אבל היום מתברר שהברזילאי עשוי לסגור את תנאיו תוך זמן קצר.

לאונרדו נמצא בשלב הזה בחופשה פרטית במדינתו, אבל המגעים בין פ.ס.ז' וסוכנו של המאמן אמורים להסתיים בימים הקרובים. כידוע, לאחרונה חברת השקעות מקטאר רכשה 70 אחוז ממניות פ.ס.ז', ולאחר שרכשה חלק נכבד מהמועדון היא הודיעה: "המטרה היא להבטיח את צמיחת המועדון לטווח הארוך".

פ.ס.ז' הפכה לאחת מהקבוצות הפעילות בשוק ההעברות מאז שהיא נרכשה על ידי הקטארים. הקבוצה החתימה עד עכשיו את השוער ניקולא דושז ורכשה מלוריין את חלוץ נבחרת צרפת, קווין גמיירו, תמורת 11 מיליון יורו. לאחרונה הוזכרו כמועמדים גם שחקני סנט אטיין, דימיטרי פאייה ובלייס מטוידי, הנחשבים לשניים מהשחקנים הבולטים בליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully