וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: אלביס משיץ' כשיר לשחק

הבוסני סובל מלב מוגדל, אבל רשאי לשחק. שקלים ייעדר בין 6 ל-8 שבועות בלבד. אולמי "שמש אדומה" יאמצו את הקבוצה

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בלמה הבוסני של הפועל ראשון לציון, אלביס משיץ', עבר היום (שלישי) בוקר לא קל לאחר שבבדיקה שנערכה לו התגלה כי הוא סובל מלב מוגדל ובקבוצה מיהרו לשלוח אותו לבדיקת אקו לב. בבדיקה התברר כי משיץ' כשיר למשחק, ויוכל לשחק היום במשחק האימון של הקבוצה מול בית"ר ירושלים. הקשר הטוגולזי מייקל אמניילו ינחת בישראל ביום רביעי בלילה, וקיים סיכוי נמוך שישתתף במשחק אימון ביום חמישי מול הפועל באר שבע.

בשורה טובה נוספת לגבי הקבוצה הגיעה מבדיקת ה-MRI של עמירן שקלים, שם התברר כי המגן השמאלי לא סובל מקרע ברצועה הצולבת אלא מקרע ברצועה הצידית והוא ייעדר בין 6 ל-8 שבועות. את מקומו של שקלים בסגל ימלא בשלב זה המגן הצעיר אופיר צדוק, שנעדר לאורך כל העונה שעברה בשל פציעה. החלוץ ינון ברדה שב לאימונים ויוכל לחזור לשחק במחנה האימון של הקבוצה בהונגריה.

בראשון לציון החתימו אמש את הקשר ליאור ברטקובסקי לעונה נוספת, וזאת לאחר שהשחקן החל להתאמן עם הקבוצה שבוע לאחר שחרורו ממכבי תל אביב. אופיר עמרם עזב אמש את אימון הקבוצה לאחר שלא הגיע לסיכום עם ראשון לציון אך היום חלה התקדמות בין הצדדים והוא צפוי לשחק שם בעונה הבאה.

בראשון לציון סיכמו היום עם אולמי "שמש אדומה" הממוקמים בעיר על אימוץ הקבוצה לקראת העונה הבאה, והיא תיקרא מעכשיו הפועל "שמש אדומה" ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully