וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ: אלביס משיץ' חתם לעונה

הבלם הבוסני (31) יחליף את גל ספיר, שיצא למבחנים בהולנד. גם אבנד ואלקסלסי הצטרפו. שקלים עשוי להיעדר זמן רב

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

אסי בלדוט חתם בהפועל ראשון לציון

הפועל ראשון לציון, העולה החדשה לליגת העל, החתימה היום (שישי) את הבלם הבוסני אלביס משיץ' בן ה-31 שמגיע מז'לייזניצ'אר הבוסנית. הבלם שיחק אמש במשחק הניצחון של הקבוצה על בני יהודה 0:1 והרשים, והוא מגיע במקומו של בנו של הבעלים, גל ספיר, שיצא הבוקר למבחנים בקבוצת ווילם טווה מהליגה ההולנדית. בראשון לציון יקיימו בשבוע הבא עוד שני משחקי אימון, מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, בהם יקח חלק גם הקשר הזמבי ג'סטין זולו שחתום בקבוצה.

שני שחקנים נוספים שהצטרפו היום באופן רשמי לראשון לציון הם הקשר איתי אלקסלסי, שממשיך עונה שנייה בקבוצה, וזאת לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה בהתאם לשחרור שקיבל מהפועל תל אביב מוקדם יותר השבוע. בנוסף לאלקסלסי הצטרף לראשון לציון הקשר בן ה-20 גיא אבנד, בוגר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, שמיעט לשחק בעונה שעברה במדי הפועל כפר סבא. אבנד חתם על חוזה לשלוש עונות.

באימון הבוקר של הקבוצה, בו ערך אסי בלדוט שחתם אמש בכורה, נפצע המגן עמירן שקלים בברכו והוא ייבדק בתחילת השבוע כדי לקבוע את חומרת הפציעה. האבחנה הראשונית לגבי שקלים, שהחל להתאמן רק לפני מספר ימים לאחר שהושאל ממכבי תל אביב, היא כי הוא ייעדר מספר חודשים, ואת מקומו בסגל יתפוס המגן הצעיר אופיר צדוק, שחזר העונה לאחר שקרע בתחילת העונה שעברה את רצועות ברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully