וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פורטסמות: "בונה על טל בן חיים להרכב"

סטיב קוטריל מקווה שהסכסוך הכספי בין הקבוצה לשחקן ייפתר. הליגה האנגלית צפויה לטפל במקרה מאוחר יותר החודש

סטיב קוטריל, מנג'ר פורטסמות, הודיע לטל בן חיים שבעונה הקרובה הוא בונה עליו להרכב הקבוצה. "כמו שהעניינים נראים עכשיו, אני מצפה שטל יחזור לכאן. אם הוא יהיה כאן אני אתן לו לשחק". קוטריל התייחס גם לבעיות שמנעו מבן חיים לשחק עד כה: "אני חושב שהעובדה שהוא לא יכול היה לשחק בקבוצה הייתה קשורה לבעלים הקודמים של הקבוצה. כשטל חזר לכאן בינואר, הוא התאמן כל יום. אין לו ממש בחירה אם הוא רוצה לשחק כאן. הוא לא ייעלם פתאום לשלושה חודשים כמו שהוא עשה בשנה שעברה".

המאמן מקווה שהסכסוך הכספי שנמשך כבר תקופה ארוכה בין השחקן למועדון, ייפתר בקרוב. בן חיים טוען שפומפי חייבים לו 1.4 מיליון ליש"ט, משכורות שלטענתו לא שולמו לו. הנושא יטופל על ידי הליגה האנגלית מאוחר יותר החודש. בן חיים צפוי לחזור לפורטסמות' ביום שישי, אחרי שהוא קיבל אישור מקוטריל לחזור מאוחר אחרי שהשתתף במשחקה של נבחרת ישראל נגד לטביה בריגה בחודש שעבר.

הישראלי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בפומפי בשכר שבועי של 36 אלף ליש"ט לשבוע. כזכור, בעונה שעברה הושאל בן חיים לווסטהאם לחצי עונה, אך הפטישים לא מימשו את האופציה לרוכשו והוא שב לפומפי. אלא שבשל רותו סכסוך לגבי שכרו, לא שותף השחקן במשחקי הקבוצה עד תום העונה. לאחרונה נרכשה פורטסמות ומצבה הכלכלי השתפר, מה שכנראה יסלול את דרכו של הבלם חזרה לסגל.

בן חיים הצהיר לאחרונה כי הוא מעוניין להישאר בפורטסמות מרות שמספר דיווחים קשרו את שמו למעבר אפשרי לק.פ.ר, העולה החדשה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully