וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים תקוע בין הפטיש והסדן

התקשורת האנגלית מדווחת כי מנג'ר פורטסמות התבקש שלא לשתף את הבלם הישראלי עד שזה יסדיר את ענייניו עם ווסטהאם

אחד השחקנים המאוכזבים ביותר עם סגירת חלון ההעברות של הכדורגל האירופי היה טל בן חיים. בלם נבחרת ישראל מצא עצמו תקוע בין הפטיש לסדן ונאלץ לשוב לפורטסמות לאחר תקופת השאלה בווסטהאם, אלא שבין לבין נותרו לא מעט עניינים לא פתורים סביב חוזהו של השחקן. בן חיים אמנם שב להתאמן בשורות פומפי לפני כשלושה שבועות, אך בתקשורת המקומית טוענים כי עד שלא יצליח להסדיר את המחלוקת בעניין חוזהו בווסטהאם, הוא לא יוכל לשחק במדים הכחולים של הקבוצה מדרום אנגליה.

עוד טוענת התקשורת בפורטסמות כי למנג'ר הקבוצה סטיב קורטיל הוסבר שעליו להשאיר את הבלם הישראלי מחוץ לסגל הקבוצה, אף שזה מעוניין בשירותיו. "טל מתאמן איתו. להבנתי, הוא לא יכול לשחק עבורנו", אמר קוטריל. ווסטהאם עצמה טוענת כי המחלוקות סביבו חוזהו של השחקן כבר נפתרו, אלא שכאשר נשאל סוכנו של בן חיים פיני זהבי מי משלם את שכרו, ענה: "אולי כדאי שתשאלו את פורטסמות מה קורה עם טל".

על פי דיווחים בן חיים מקבל את המשכורת הגבוהה ביותר בקבוצה מליגת המשנה, כ-36 אלף ליש"ט לשבוע. פומפי מדורגת במקום ה-16 בצ'מנפיונשיפ, מרחק תשע נקודות מהקו האדום ו-13 מהמקום שמוביל לפלייאוף על עליה לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully