וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפירא בר-אור יוכל להשתתף באליפות העולם בשנחאי?

איגוד השחיה קבע כי השחיין שקבע את הקריטריון בזאגרב באיחור רב יוכל לצאת. עתה ממתין לאישור האיגוד הבינ"ל

חדשות טובות לשחיין נמרוד שפירא בר-אור. יומיים לאחר שהשיג תוצאה מצויינת בתחרות בקרואטיה, הטובה מהקריטריון לאליפות העולם בחודש הקרוב בשנחאי, אישרה הערב (שני) הנהלת איגוד השחייה פה אחד לאשר באופן חריג את השתתפותו באליפות. ההחלטה מגיעה למרות שהשיג השחיין את הקריטריון זמן רב לאחר המועד שנקבע בוועדה המקצועית של האיגוד (21 במאי), ויממה לאחר המועד האחרון שנקבע על ידי האיגוד הבינלאומי להרשמה לאליפות.

זו הפעם השלישית בה הנהלת איגוד השחייה מאשרת לשפירא בר-אור השתתפות בתחרויות באופן חריג, כשהפעמיים הקודמות היו לקראת המשחקים האולימפיים בבייג'ין ואליפות אירופה בבודפשט. עם זאת, החלטת הנהלת איגוד השחייה תלויה בהחלטה של האיגוד העולמי, והאיגוד אף פנה באופן רשמי בבקשה לאשר רישום מאוחר לאליפות אך טרם התקבלה תשובה. בנוסף לבקשה הרשמית, יו"ר האיגוד נעם צבי, פועל באופן אישי להשגת האישור מול ראשי האיגוד העולמי.

שפירא בר-אור השיג את הקריטריון במשחה ל-200 מטרים חופשי, כשקבע תוצאה של 1:48.48 דקות, טוב יותר מקריטריון A של ההתאחדות הבינלאומית לאליפות העולם בשנחאי העומד על 1:48.72 דקות. תוצאתו של השחיין היא התוצאה הטובה ביותר שנקבעה השנה בקרב הישראלים, ומדרגת אותו במקום ה-33 בעולם עד כה. התוצאה היוותה שיא תחרות בזאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully