וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול: "אנחנו מכירים את ההתלהבות של וילאש בואש"

מגן צ'לסי נזכר בימיו של מאמנו החדש כסקאוט של מוריניו בסטמפורד ברידג': "זה היה מדהים לראות עד כמה הוא יסודי"

צפו בהצגתו של וילאש בואש בצ'לסי

צ'לסי תפתח השבוע את אימוניה תחת מאמנה החדש אנדרה וילאש בואש, והגעתו של הפורטוגלי הצעיר לסטמפורד ברידג' הכניסה רוח חדשה של אופטימיות אצל הכחולים. אחרי האכזבה הקשה בעונה שעברה אותה סיימו ללא אף תואר, הימר רומן אברמוביץ' על מאמן פורטו, שהוביל אותה לטרבל מדהים העונה.

אשלי קול, שזוכר את וילאש בואש עוד מימיו כסקאוט של ז'וזה מוריניו במועדון, סיפר על זכרונותיו מאותם ימים: "זה היה מדהים לראות עד כמה הוא יסודי. הוא היה מתדרך את ז'וזה על השחקנים היריבים עד לפרטים כמו מה הרגל החזקה שלהם, אם הם מעדיפים ללכת ימינה או שמאלה, מה רמת הכושר הגופני שלהם ועוד המון פרטים קטנים".

"אני בטוח שאם היינו שואלים אותו מה הם אכלו לארוחת בוקר הוא היה מצליח לברר את זה עבורנו", הוסיף המגן. "לא היינו רואים את אנדרה ביום יום במגרש האימונים, אבל הוא תמיד היה שם ועבד מאחורי הקלעים. הוא היה מאוד שקט ומנומס והקפיד להגיד לכולם שלום".

לגבי מינויו של וילאש בואש אמר קול: "אנשים הופתעו לראות אותו הופך למאמן צ'לסי, אבל עובדה שמאז שהוא עזב אותנו הוא זכה בכל תואר אפשרי בפורטו. אנחנו כבר יודעים עד כמה הוא נלהב מהמקצוע הזה, ואני מקווה שגם בתור מאמן צ'לסי הוא ימשיך לקצור הצלחות ונוכל לזכות בהרבה תארים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully