וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "'המיוחד'? תקראו לי 'הקבוצתי'"

הפורטוגלי הוצג רשמית בצ'לסי, ולא רוצה שישוו אותו למוריניו: "זו לא הופעה של איש אחד". על הסגנון: "ננסה לשחק התקפי"

רויטרס

וידאו: רויטרס

עריכה ותרגום: יאיר דניאל

האתגר הגדול של אנדרה וילאש בואש

כל הדיווחים על אנדרה וילאש בואש בוואלה! ספורט

אנדרה וילאש בואש מודע לציפיות ממנו בצ'לסי, אבל מתעקש להישאר צנוע וריאלי. המאמן הצעיר יודע שהפורטוגלי הקודם שהגיע לצ'לסי סחב אותה להישגים גדולים ונחשב לגאון ולאהוב האוהדים, אבל וילאש בואש מתעקש לנקוט בגישה שונה.

היום (רביעי) הוצג וילאש בואש רשמית בסטמפורד ברידג', וטוען שהוא לא "המיוחד", כפי שכונה מוריניו. כשנשאל על ידי העיתונאים איזה כינוי הוא מעדיף, אמר המאמן ש"אני אחכה שאתם תמציאו לי את השם כשאהיה מצליח. אני מקווה שתמציאו לי שם טוב.

"זו לא הופעה של איש אחד. המטרה היא ליצור אמפתיה, מוטיבציה ואמביציה בקרב כולם. אולי אתם יכולים לקרוא לי 'הקבוצתי', כי אני רוצה לקחת חבורה של אנשים, לגרום להם לשחק ביחד ולהפוך אותם לקבוצה מצליחה".

כשנשאל איך יצליח להתמודד מול מאמנים כמו אלכס פרגוסון, אמר כי "לא מדובר בקרב של אחד מול אחד. אנחנו רוצים לבנות לטווח ארוך מועדון חזק, שיאיים על התארים כפי שעשה בעבר".

"כולם אוהבים כדורגל התקפי", יודע המאמן, "ובליגה האנגלית יש כמות לא קטנה של שערים בכל משחק. זה אמור להיות משחק מהנה ומבדר עבור הקהל, וזה מה שננסה לעשות".

המאמן הצעיר גם הצהיר ש"פורטו תמיד תהיה הקבוצה שלי, אבל הרגשתי שהייתה לנו שם הצלחה מטורפת, והייתי מוכן לאתגר חדש. ההחלטה שלי לעזוב הסעירה מאוד את האנשים בפורטוגל, ופורטו כבר הייתה מוכנה להשוות את ההצעה שקיבלתי מצ'לסי כדי שאשאר, אבל החלטתי לקחת את ההצעה של צ'לסי, בניגוד לרצון של המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully