וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונס: "למנות את וילאש בואש זה הימור אדיר"

תגובות מעורבות למינויו של הפורטוגלי הצעיר כמאמן צ'לסי. עוד מהמאמן הוותיק: "בגיל 33, חלק מהשחקנים יסתכלו עליו כטירון"

מי אתה אנדרה וילאש בואש?
כל ההעברות בעולם - 22.6

אחרי שצ'לסי הודיעה רשמית כי החתימה לשלוש שנים את אנדרה וילאש בואש, שהשתחרר מפורטו תמורת 13.3 מיליון ליש"ט, לא כולם אוהבים את המהלך של מינוי מאמן בן 33 לקבוצה גדולה ושאפתנית כמו צ'לסי. הפורטוגלי, שחוזר לסטמפורד ברידג' אחרי ששימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי בין 2004 ל-2007, זכה לביקורת מצידו של גרהאם סונס.

המנג'ר הסקוטי, שלא מאמן מאז 2006 ובין הקבוצות שהדריך בקריירה היו ליברפול, גלאטסראיי, סאות'המפטון, בנפיקה, בלקבורן וניוקאסל, משוכנע, שהצעד של צ'לסי הוא הימור גדול מדי. "זו לא המשימה הכי קשה בעולם לזכות באליפות עם פורטו מכיוון שפורטו בדרך כלל מצליחה והיא נמצאת ברמה אחת מעל הליגה".

סונס, שכאמור מכיר היטב את הליגה הפורטוגלית, הוסיף: "מגיע לוילאש בואש הרבה קרדיט על הזכייה בליגה האירופית, אבל הליגה האירופית לא נמצאת בעדיפות אם מסתכלים על המועדונים שמגיעים מליגת האלופות, כך שזה לא מפעל גדול לזכות בו. לזכות בליגת האלופות ובאליפות הפרמיירליג שונה לחלוטין, והוא יגלה את זה מהר מאוד".

סונס גם מעביר שיעור קצרצר למאמן הפורטוגלי, ואומר: "מה שהוא צריך לעשות באופן מיידי זה לצרף שחקנים לקבוצה. בגיל 33, חלק מהם יהיו מבוגרים ממנו ובכל מקרה יסתכלו עליו כעל טירון. הוא עבר עונה נהדרת, אבל הוא טירון ואני חושב שזה הימור אדיר. אם היו שואלים אותי, הייתי אומר שצריך להשאיר את האדם שהיה לך (אנצ'לוטי), אי אפשר למצוא יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully