וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי ערך אימון בכורה

אחרי שהוצג הבוקר, הגיע החלוץ של האדומים לוולפסון בפעם הראשונה. הקבוצה פרסמה את מחירי המנויים לעונה הקרובה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בצל הסכסוך בין הבעלים אלי טביב ומוני הראל, הפועל תל אביב מנסה להמשיך את הכנותיה לעונה הבאה, בתקווה שהן לא ייפגעו. לאחר שהיום (ראשון) בבוקר הוכרז על הצטרפותו של עומר דמארי למועדון, ערך בערב החלוץ את אימון הבכורה שלו בקבוצה. בהפועל מעריכים כי דמארי ישלים קו קדמי שיהיה החזק בארץ ומאמינים כי הוא ישכיח במקצת את הכוכבים שעזבו בקיץ האחרון ואף יהיה זה שבזכותו יוכלו האדומים לרוץ לאליפות. אגב, דמארי הוצג הבוקר עם המספר 11, אך לאחר מכן התברר כי המספר כבר שייך לאלרואי כהן ולכן החלוץ קיבל את המספר 16.

בעקבות החתמתו של דמארי פרסמה היום הנהלת המועדון את מחירי המנויים לעונה הבאה: מנוי לשער 7 יעלה 830 שקל למבוגר, לשערים 4-5 יעלה 1100 שקל למבוגר ואילו ילדים, חיילים ונשים ישלמו 830 שקל. מקומות מסומנים מעונה שעברה ישמרו עד 17.7.

מעבר לכך, הסקאוט יעקב הלל יצא להונגריה בכדי לצפות במספר שחקנים ביניהם: פטר שקאלי, בלאש פרקש ואדם בודי ההונגרים, וכן אדמו קוליבאלי הצרפתי. כולם שחקני דברצן. במידה והלל לא יתרשם מאף אחד מהם, תחזור הפועל לאופצית הקשר הסרבי וסליקו טריבונוביץ', שכבר הוצע לקבוצה בתחילת הקיץ. בינתיים הוא בגדר מועמד למועדון, אך כרגע בקבוצה מעכבים את המשא ומתן עם הקשר עד אשר הסקאוט יעקב הלל יחזור עם המלצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully