וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מי יהיה ההונגרי הבא?

יעקב הלל ייצא להונגריה על מנת לעקוב אחרי פטר שקאלי, בלאש פרקש ואדם בודי מדברצן. גם קוליבאלי הצרפתי מועמד

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

אחרי צירופו של השוער אדוארדו לובוס, בהפועל תל אביב ממשיכים לחפש זרים נוספים לחיזוק הקבוצה. המאמן דרור קשטן, שידע ימים יפים עם שחקנים הונגרים בהפועל תל אביב דוגמת אישטוון פישונט, גאבור הולמאי ואחרים, מעוניין לחדש את הקשר עם המדינה, כאשר הסקאוט יעקב הלל ייצא לשם על מנת לעקוב אחרי מספר שחקנים.

הלל אמור לצפות בארבעה שחקנים מקבוצת דברצן, שתשחק נגד גז מטאן הרומנית במשחק אימון ביום שבת: פטר שקאלי, בלאש פרקש ואדם בודי ההונגרים, וכן אדמו קוליבאלי הצרפתי.

שקאלי בן ה-24 הוא קשר התקפי שבשלוש העונות האחרונות כבש 20 שערים. פרקש בן ה-23, שיכול לשחק כקשר ימני או כחלוץ שני, נחשב בעבר לאחד מהשחקנים המבטיחים ביותר בהונגריה, נרכש על ידי דינמו קייב כשהיה בן 18 ובאותה שנה גם רשם בכורה בנבחרת הבוגרת של ארצו. בודי בן ה-20, שחקנה של נבחרת הונגריה הצעירה, משחק כקשר ימני ובעונה החולפת כבש 5 שערים ב-20 משחקים, כשדברצן סיימה במקום החמישי בליגה. קוליבאלי בן ה-30, מתנשא לגובה של 1.91 מטרים וכבש 27 שערים בשנתיים האחרונות במדי דברצן.

אחרי שעסקת מאור בוזגלו ירדה מן הפרק, בהפועל תל אביב טוענים שיש אופציה ישראלית אחרת, שהיא ככל הנראה טל בן חיים ממכבי פתח תקוה, אם כי בקבוצה מכחישים זאת בינתיים. אם זה לא יצליח, בגזרת טביב שוב יעלו את אופציית הבאתו של אבירם ברוכיאן מבית"ר ירושלים. כבר במהלך הקיץ שוחח טביב עם אבי נמני, סוכנו של הקשר, על אופציית הרכישה של ברוכיאן מהבירה, אך אז עלותו הייתה גבוהה. כעת, כשבית"ר נמצאת במצוקה כספית, בהפועל ינסו לפתות את הירושלמים למכור את השחקן במחיר סביר, ועול חוזהו הגבוה של ברוכיאן יעבור להפועל.

אתמול נערכו גם מגעים ראשונים עם הקשר שי אבוטבול והוצע לו שדרוג של 20 אלף דולר על ידי טביב. הצדדים קבעו להיפגש שוב בשבוע הבא ונראה כי אבוטבול יחתום על חוזה חדש בקבוצה.

הראל החליט לחקור, במחנה טביב זועמים

סוגיית הבעלים ממשיכה להעסיק את המועדון: היום (חמישי) נודע כי מוני הראל ביקש לחקור את אלי טביב על דוכן העדים, במהלך ההליך המשפטי בין השניים. כתוצאה מכך, קיימות שתי גרסאות להמשך ההליך המשפטי, כאשר הצד של הראל טוען כי הבקשה לחקור בהליך מזורז ללא סיכומים בכתב אלא בעל פה תגרום לעיכוב במספר ימים בלבד. מנגד, בצד של טביב אומרים כי הטענות של אנשי הראל הן מגוחכות וכי העיכוב במשפט לאור בקשתו של הראל יכול לארוך מספר שבועות עד החלטת השופטת רות רונן בעניין. במחנה טביב מסתמכים על אמירתה של השופט בדיון הראשון, שם קבעה כי אם לא יהיו עדויות עד פסק הדין אז לא יהיה עיכוב. אבל במצב הנוכחי הדברים צפויים להתארך.

במחנה טביב הגיבו להחלטה: "צר לנו שמוני הראל החליט לגרור את הפועל תל אביב לכאוס ניהולי משפטי קשה ואגב כך, לפגוע אנושות בהכנות לשנת המשחקים הבאה. ראוי שידע קהל האוהדים כי מר הראל מעכב חתימתו על חוזים של המאמן, שחקנים וצוות ההנהלה (מעולם לא מינה בעל זכות מחוץ למשפחת הראל שחתם בפועל על חוזים או משכורות) ובכך יכול להביא עד להרחקתה של הפועל ת"א מהמפעלים האירופיים כבר בשנה הנוכחית!".

בתוך כך, אנשי עסקים שדורשים מבית המשפט למנוע מטביב לעמוד בראש מועדון כדורגל בגלל שהוטל עליו קלון בעבר, פיזרו היום במתחם האימונים בוולפסון דפים שעליהם צילומי כתבות ישנות על אלי טביב (ראו תמונה), שנעצר בחשד למרמה וזיוף כרטיסים בזמן ששימש כבעלי הפועל כפר סבא. טביב ואנשיו טענו שמי שפיזר את גזרי העיתונים הם אנשים מטעמו של מוני הראל, בעוד במחנה הראל דחו את ההאשמות מכל וכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully