וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי: "מנסים ליצור רוח חדשה במכבי ת"א"

החלוץ התייחס ל-0:3 על מילואי מנשנגלדבאך: "לא נפריז בחשיבות הניצחון", ולגבי העתיד: "הכל יכול לקרות בכדורגל"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט


מכבי תל אביב גברה אמש (שישי) 0:3 על מילואי בורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית במשחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים במירלו, כשאת השער השני והשלישי במשחק כבש החלוץ רוברטו קולאוטי. כזכור, החלוץ הישראלי שיחק שלוש שנים במדי הקבוצה הראשונה של המועדון מגרמניה.

קולאוטי התייחס למשחק המבחן של הצהובים, ואמר: "הגענו למחנה האימון לפני חמישה ימים וערכנו משחק אימון ראשון וכבשתי צמד. כמובן שזה משמח אותי, אבל לא נפריז בחשיבות הניצחון ואי אפשר להשליך מהמשחק הזה לעתיד. הקבוצה שלנו מתחדשת ומשתלבים בה שחקנים צעירים, אנחנו מקווים שיחד איתם נכונן בה רוח חדשה.

"יש לנו עוד שני משחקי הכנה, ואנחנו מאוד מקווים להגיע בכושר טוב למשחק הראשון שלנו העונה, במסגרת מוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית נגד חזאר לנקראן", הוסיף החלוץ ממוצא ארגנטינאי.

קולאוטי אף נשאל לגבי השמועות שקשרו אותו במעבר לסטיאווה בוקרשט, קבוצתו הרומנית של המאמן הישראלי רוני לוי, ואמר: "תמיד יש שמועות. נוח לי היכן שאני נמצא. אני בן 29 ויש לי עוד שנתיים עד סיום החוזה במכבי תל אביב. כמובן שבכדורגל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. כמו שאמרתי, כרגע אני במכבי אבל נחכה ונראה".

בתוך כך, הקבוצה הצהובה, לה היו מתוכננים שלושה משחקי אימון במחנה בסך הכול, הוסיפה אחד. ביום שלישי הקרוב (5 ביולי, 14:30) ישחקו הצהובים נגד אלמיר סיטי, ששיחקה בעונה שעברה בליגה ההולנדית השנייה. לפיכך לוח הזמנים החדשים של הצהובים יהיה: ביום ראשון (3 ביולי, 18:00) תשחק מכבי נגד אוטלו גלאץ הרומנית, ביום שלישי נגד אלמיר, וביום רביעי (6 ביולי) מול בירשחוט ואקס המועדון רועי דיין, שהצטרף לא מכבר לקבוצה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully