וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מקווה שאוהדי פאלרמו יהנו מהרבה שערים שלי"

הקשר הישראלי התראיין באיטליה ונשמע מאוד מרוצה בקבוצתו החדשה: "כשהסוכן שלי סיפר לי על ההצעה, מיד אמרתי כן"

ערן זהבי עוזב את הפועל ת"א: ראיון פרידה

זהבי, תכיר: זה הבית החדש שלך

לאחר שכבר חתם והוצג באופן רשמי בפאלרמו, העניק הערב (שישי) ערן זהבי ראיון נרחב לתקשורת המקומית ובו הוא נשמע נרגש במיוחד באשר לתחילת דרכו באירופה. "זוהי ההזדמנות הגדולה שלי. תמיד נמשכתי לייחודיות של פאלרמו", סיפר קשר הפועל תל אביב לשעבר. "כשהסוכן שלי סיפר לי על ההצעה, מיד אמרתי כן. מאז אני נהנה מכל דקה, והחודש גם התחלתי ללמוד איטלקית. אני כבר מחכה להתחיל בעבודה".

על כך שנשיא המועדון מאוריציו זמפאריני השווה את הקשר הישראלי לכוכב הגדול חאבייר פאסטורה הגיב זהבי: "אני מודה לנשיא על המילים החמות. זה ממלא אותי בגאווה, ואני מקווה שלא אאכזב אותו ואת המאמן". על סגנון משחקו אמר: "אני יכול לשחק כקשר וכחלוץ, אבל אם הקבוצה תצטרך אותי בתפקיד אחר לא תהיה לי בעיה. אני שחקן שתמיד נותן 120 אחוז, עד השריקה האחרונה. אני מקווה שהקהל יהנה מהרבה שערים שלי, אפילו שבאיטליה יש שחקני הגנה ושוערים מהרמה הגבוהה ביותר".

לבסוף נשאל קשר נבחרת ישראל על הרושם הראשוני שלו מהעיר, כאשר הגיע לפני מספר שבועות לעבור בדיקות רפואיות. "החוויה הראשונה שלי בעיר היתה מצוינת, הרגשתי ממש בבית. מזג האוויר והאנשים הזכירו לי את תל אביב. עכשיו אני ממש כבר לא יכול לחכות לפגוש את החברים שלי לקבוצה", אמר זהבי, וסיפר שחברתו תצטרף אליו באיטליה, ואחריה תגיע גם המשפחה החמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully