וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "זה הרגע שלי להבריק בנבחרת"

כוכב נבחרת ארגנטינה משווע להצלחה בקופה אמריקה וחולם גם רחוק יותר: "לא יודע למה, אבל אני פשוט יודע שאזכה במונדיאל"

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והניתוחים

איך ארגנטינה תתמודד עם הלחץ לזכות בקופה אמריקה?

נבחרת ארגנטינה תוציא הלילה (בין שישי לשבת, 3:45, ערוץ 5 ו-5 HD) את קופה אמריקה 2011 לדרך, כאשר תפגוש את נבחרת בוליביה בבית א'. הערב, מספר שעות קודם לכן, ערך ליאונל מסי ראיון עם התקשורת המקומית בארגנטינה, ונשמע נרגש ונחוש בנוגע לפתיחת הקופה אמריקה. הרבה לחץ מונח על כתפיו הצנומות של הפלא מברצלונה, במיוחד לאחר כשלונות העבר במדים של האלביסלסטה. "אני רוצה לזכות בתואר עם ארגנטינה יותר מכל אחד אחר, ואעשה את זה", אמר מסי, שבוודאי יודע שמדינתו האהובה לא זכתה בקופה מאז 1993.

"אני לא יודע למה, אבל אני פשוט יודע שאזכה במונדיאל. הזמן הזה יגיע ואני אהנה מזה בצורה בלתי רגילה. משהו אומר לי שזה יקרה", הוסיף הכוכב האופטימי. טורניר הקופה אמריקה שיתחיל הלילה יהיה השני של מסי בנבחרת הבוגרת, והוא מקווה שהתארים יתחילו לזרום מאוד בקרוב. "תמיד יש לחץ על ארגנטינה לזכות. כאן, מול הקהל שלנו, זה קצת מגביר את הלחץ, אבל זה לחץ נחמד, לחץ של להתחיל תקופה חדשה".

בפעם הקודמת שמסי נמנה על הסגל הארגנטינאי לקופה אמריקה, ב-2007 בונצואלה, האלביסלסטה דהרו עד הגמר, אך הובסו 3:0 מול ברזיל וסיימו מאוכזבים. האם הפעם זה יהיה שונה? מסי מאמין שכן: "אני מרגיש שהרבה השתנה אצלי מאז. התבגרתי, ועכשיו זה הזמן שלי, עכשיו הרגע שלי להבריק בנבחרת. כל שנה שעברה עזרה לי להיות שחקן טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully