וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקיאל לאבצי: "ארגנטינה חייבת לזכות במשהו בקרוב"

חלוץ האלביסלסטה יפתח נגד בוליביה (בין שישי לשבת, 3:45, ערוץ 5) ורוצה להתחיל ברגל ימין. מסי וטבס ישלימו את החוד

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

איך ארגנטינה תתמודד עם הלחץ לזכות בקופה אמריקה?

אחרי ציפייה דרוכה, טורניר הקופה אמריקה 2011 יצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת, כשהמארחת ארגנטינה תפגוש את בוליביה במסגרת משחקי בית א' (בין שישי לשבת, 3:45, ערוץ 5).

ארגנטינה היא כמובן הפייבוריטית לא רק לניצחון מחר, אלא לזכייה בטורניר הביתי והיא מאוד רעבה לתואר ראשון מאז הקופה ב-1993. "אנחנו יודעים שאנחנו פייבוריטים. ארגנטינה חייבת לזכות במשהו בזמן הקרוב", אמר החלוץ אסקיאל לאבצי, "אנחנו חייבים לצבור ביטחון מהמשחק נגד בוליביה. ננסה לכבוש שער מהיר. אין בתים קלים בטורניר הזה".

אגב לאבצי, המאמן סרחיו באטיסטה כבר הודיע שחלוץ נאפולי יפתח בחלק הקדמי שיכלול גם את קרלוס טבס ואת לאו מסי, כשמאחוריהם ישחקו אסטבן קמביאסו, חאבייר מסצ'ראנו ואבר באנגה. שחקנים כמו אנחל די מריה, גונסאלו היגואין, חאבייר פסטורה וקון אגוארו, ימתינו להזדמנות מהספסל.

באטיסטה כאמור פרסם כבר את ההרכב שיפתח וכך הוא יראה: סרחיו רומרו, חאבייר סאנטי, ניקולאס בורדיסו, גבי מיליטו, מרקוס רוחו, חאבייר מסצ'ראנו, אסטבן קמביאסו, אבר באנגה, אסקיאל לאבצי, ליאונל מסי, קרלוס טבס

המאזן בין הנבחרות נוטה בבירור לזכותה של ארגנטינה: 22 ניצחונות אל מול 6 הפסדים ושתי תוצאות תיקו, אבל אחד מהמשחקים המפורסמים בין הנבחרות היה גם האחרון שבהם ובו בוליביה ניצחה 1:6 את החבורה של דייגו מראדונה במוקדמות המונדיאל.

הבלם רונאלד ראלדס, אקס מכבי תל אביב, אמר: "יהיה בלתי אפשרי לשחזר את אותו משחק, אבל אנחנו אופטימיים. נצטרך לדבוק בתכנית המשחק שלנו. יש לנו סיכוי לפתוח את הטורניר בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully