וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימנסיה לה פלאטה ירדה לליגה השנייה בארגנטינה

סן מרטין (סן חואן) ניצחה 1:2 בסיכום משחקי הפלייאוף ותשחק בליגה הבכירה. גיז'רמו בארוס שלוטו פרש משורות חימנסיה

אחרי הדרמה הגדולה בתחילת השבוע, אז ירדה ריבר פלייט ליגה בפעם הראשונה אחרי 110 שנה אחרי צמד המשחקים מול בלגראנו, נערך הערב (חמישי) משחק הגומלין בדו קרב על המקום בליגה הראשונה בין חימנסיה דה לה פלאטה שקיוותה להימנע מירידת ליגה לסן מרטין סן חואן, שהצליחה להשיג 1:1 (אחרי 0:1 במשחק הראשון) ועלתה לליגה הראשונה בארגנטינה בפעם השלישית בתולדותיה, אחרי ששיחקה עונה אחת בשנת 1970 ועונה נוספת ב-2007/08.

במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, שנערך ביום ראשון בסן חואן, ניצחה סן מרטין בתוצאה 0:1. לפי חוקי הפלייאוף בארגנטינה, הייתה צריכה חימנסיה לנצח על מנת להישאר בליגה. כבר בדקה הראשונה, הבקיע סבסטיאן פנקו שער לזכותה של סן חואן, והתוצאה נשארה בעינה עד לדקה ה-68, אז השווה את התוצאה חוזה ניקולאס ויסקארה עם שער מרהיב מ-25 מטרים. במשחק גם הורחק שחקן אחד לכל קבוצה: בדקה ה-67 ראה מילטון קאסקו מחימנסיה את הצהוב השני, ו-11 דקות מאוחר יותר, ספג מבקיע השער של סן מרטין, פנקו, את הצהוב השני שלו. תוצאת הסיום 1:1, קבעה את ירידתה של חימנסיה ואת עלייתה של סן מרטין, שתהיה הקבוצה הרביעית שעולה לליגה העליונה בארגנטינה אחרי בלגראנו, אתלטיקו רפאלה ואוניון (סנטה פה).

המשחק גם ציין את תום הקריירה של אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות ארגנטינה, גיז'רמו בארוס שלוטו. בארוס שלוטו התחיל את הקריירה בחימנסיה ב-1991, עבר ב-1997 לבוקה ג'וניורס שם שיחק 10 שנים וזכה בשש אליפויות ובארבעה תארי קופה ליברטדורס. החלוץ שיחק גם בקולומבוס קרו ב-MLS, והוביל אותה לאליפות בשנת 2008. בארוס שלוטו עבר בתחילת העונה לחימנסיה לעונת פרישה, שלפניה הוא חתם על חוזה מיוחד שבו הוא התחייב לשחק בחינם לטובת המועדון בו גדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully