וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור חכמון יחזור לברק נתניה?

30.6.2011 / 13:30

מקורביו של פורוורד הפועל ירושלים ששיחק בנתניה לפני שנתיים פנו לראשי הקבוצה, והוא עשוי להצטרף אל אורלנד שכבר חתם

חדשות ליגת העל בכדורסל

ברק נתניה ממשיכה בבניית סגל הקבוצה לעונה הקרובה. לאחר שיהוא אורלנד הוחתם, ממשיכים הבעלים צביקה ליבר והמאמן דני פרנקו בניסיון לבדוק אפשרויות נוספות בהרחבת הסגל, כאשר ביממה האחרונה פנו מקורבים לליאור חכמון לגורמים בהנהלת המועדון כדי לבדוק אפשרות שיחזור לשחק בקבוצת נעוריו.

חכמון, שמתגורר בנתניה, החל את דרכו המקצועית במחלקת הנוער של המועדון. הוא היה שותף לעונה הנפלאה הראשונה של ברק נתניה בליגת העל ותרם רבות כשחקן מרכזי בקבוצה להצלחתה והעפלתה לפיינל פור ולחצי גמר גביע המדינה. לאחר עונה מוצלחת, החליט חכמון לעזוב את נתניה וחתם בהפועל ירושלים, שם הוצע לו חוזה גבוה יותר. אלא שחכמון אמור לאבד את מקומו בעקבות הכוונה של ירושלים לצרף את אלישי כדיר ולהשאיר את אורי קוקיה.

חכמון שיחק בעונה האחרונה ב-27 משחקים של ירושלים בליגה שבהם הוא קלע בממוצע 5.7 נקודות והוריד 2.8 ריבאונדים כאשר הוא זכה ל-15.6 דקות בלבד.

שלומי יהודה, דובר מועדון הכדורסל ברק נתניה, מסר בתגובה: "הבעלים צביקה ליבר והמאמן דני פרנקו בוחנים מספר אפשרויות לחיזוק הקבוצה. במקביל מתקיימים משאים ומתנים עם שחקנים נוספים. לאחר השלמת סגל השחקנים, תצא הודעה מסודרת בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully