וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוא אורלנד חתם בברק נתניה

23.6.2011 / 19:55

קפטן מכבי ראשון לציון חוזר לשתף פעולה עם דני פרנקו, שאימן אותו בעפולה וחולון. מאמצים בקבוצה להשאיר את טראוויס

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אורלנד לנתניה

יהוא אורלנד, קפטן מכבי ראשון לציון בשנתיים האחרונות, חתם היום (חמישי) בשורות ברק נתניה של דני פרנקו. אורלנד ניהל מגעים עם קבוצתו בתקופה האחרונה אך לא הגיע לכדי הסכם והעדיף את הצעתה של נתניה, שם יחזור לשתף פעולה עם דני פרנקו, לאחר שכבר שיתפו פעולה בעפולה וחולון. מלבד אורלנד מעוניינת נתניה, שאיבדה היום את שמוליק ברנר למ.כ הבקעה, גם להחתים את אורי קוקיה, שמשהה את חתימתו בהפועל ירושלים, ולהשאיר את רומאו טראוויס ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

אורלנד (30, 1.93), גדל בהפועל גליל עליון ועלה לקבוצת הבוגרים בעונת 1999/2000. בעונת 2001/2 חתם במכבי רעננה, ואחרי עונה בקבוצה עבר לעונה בעירוני רמת גן. אורלנד המשיך בנדודיו כשנחת בעירוני אשקלון במדיה שיחק שלוש עונות, הפך לאחד מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך בתחילת עונת 2006/7 נחת בגלבוע/עפולה של דני פרנקו.

עונה טובה בעפולה הובילה את אורלנד לחתום על חוזה לשלוש עונות בהפועל ירושלים, אך בפועל הוא מיעט לשחק ובתחילת עונת 2008/9 עבר לשורות האלופה הפועל חולון. אורלנד זכה עם חולון בגביע, אך לא נשאר בקבוצה שהתקשתה כספית והמשיך במסע, הפעם למכבי ראשון לציון, בה שיחק בשנתיים האחרונות. בעונה האחרונה, בה הגיעה ראשון לציון לפיינל פור, רשם אורלנד 8.5 נקודות ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully