וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: צ'ייסון אלן חתם בקבוצה

30.6.2011 / 10:21

הגארד האמריקאי (22, 1.93) חתם על חוזהו בקבוצה לאחר שנבחן בשורות מיאמי, ויהיה הזר השני של ליובין בנוסף לפלס

הגארד האמריקאי צ'ייסון אלן חתם הבוקר (חמישי) על חוזהו במדי הפועל גלבוע/גליל עליון ויהיה הזר השני של הקבוצה העונה בנוסף לקורטני פלס שממשיך מהעונה שעברה. בגלבוע/גליל חיכו לחתימתו של אלן מאז סוף השבוע שעבר, אך השחקן ביקש לנסות את מזלו במחנה מיוחד של מיאמי היט שהסתיים אמש. לאחר שהבין שהסיכוי שיקבל חוזה באלופת המזרח ב-NBA הם נמוכים, חתם על חוזהו בגלבוע/גליל ויגיע לישראל לתחילת האימונים.

מלבד אלן ופלס חתומים בקבוצה גם הפורוורד יאן מרטין והרכז נמרוד טישמן שהגיעו הקיץ, ודגן יבזורי ועידו קוז'יקרו שממשיכים לעונה נוספת. בקבוצה מצפים לסכם גם עם גוני יזרעאלי לעונה רביעית, אך בשחקן מעוניינות קבוצות נוספות והוא לא ממהר לחתום על חוזהו. אבישי גורדון צפוי להמשיך גם כן.

צ'ייסון אלן (22, 1.93), יליד מורפיסבורו, טנסי, הוא אחד השומרים הטובים ביותר בשנים האחרונות ב-CAA, ונבחר בשנתיים האחרונות לחמישייה הראשונה של הקונפרנס. הוא שיתף פעולה עם מאט ג'נינג, שהיה מועמד להפועל ירושלים, ובשנים האחרונות עשה קפיצת מדרגה מרשימה בקליעה מבחוץ. למרות גובהו, אלן נחשב לרכז ברמה טובה, ויכול לשחק גם ליד הרכז, כפי שעשה בשנתיים הראשונות שלו בנורת'איסטרן. בעונתו האחרונה במכללה רשם 16.7 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully