וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חצור: "נפתח את העונה, אשקיע מבחוץ"

28.6.2011 / 16:37

הפועל פ"ת החלה להתאמן על רקע הפרשה המדוברת. הבעלים אופטימי. לנדאו: "ננסה למצוא פוקוס בין חקירות לכדורגל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"

הפועל פתח תקוה, הקבוצה הכי מדוברת בכדורגל הישראלי בשבועות האחרונים, פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2011/12. זאת, כמובן, בצל פרשת "הכדור המרכזי" שהובילה למעצרם של בעלי המועדון תומר סיני וגל חצור. האחרון הגיע לאימון בקיבוץ עינת ומתכוון לתמוך בקבוצה כלכלית גם בעונה הבאה.

חצור שוחח עם השחקנים ואמר לפני האימון: "יש לנו מועדון חזק ואני מאמין שנצליח לפתוח את העונה כמו שצריך. בעונה הקרובה אני לא אהיה במועדון בתור בעלים, אבל אשקיע כאאוטסיידר. אני לא אתן למועדון להתפרק. אדאג שהמועדון יעמיד תקציב וישחק בליגת העל".

כמה עשרות אוהדי הפועל פתח תקוה הגיעו לאימון על מנת להביע מחאה וטענו כי יש להעביר את הניהול לידיהם. כזכור, האוהדים הביעו בימים האחרונים מחאה נגד ראשי המועדון והחקירות המתנהלות מתוך חשש שהקבוצה לא תוכל לפתוח את העונה. המנכ"ל אפי צפריר ניגש להרגיע את האוהדים ואמר להם: "אנחנו מנסים לגבש תקציב, יש אנשים טובים שמנסים ולעזור ואני מאמין שנפתח את העונה בתקציב מינימום".

צפריר אמר לכלי התקשורת: "לקחתי על עצמי את האתגר לנסות להעמיד תקציב ראוי ותקציב מינימום. אני לא לבד, יש איתי אנשי עסקים שתומכים בי ואת חברי העמותה הישנה. הצגנו לאוהדים תכנית הבראה לעונה הבאה ואני מאוד אופטימי. האוהדים הבינו שחבל ההצלה של הקבוצה יהיה תלוי בהם. כך נוכל לגייס את הכספים. בניגוד לפרסומים, הקבוצה יכולה להגיש את התקציב עד תחילת העונה. ביום ראשון אצטרך להגיש רק נתונים כלליים, שכבר שבועיים נמצאים אצלי בתיק".

בשלב זה, עתיד המועדון לוט בערפל. מעבר למעורבות לכאורה של ראשי המועדון בפרשה, הקבוצה נדרשה להעביר את זכויות הניהול אחרת עשויה לספוג סנקציות כמו הורדת ליגה. בנוסף, מס הכנסה עדיין לא הסיר את העיקול מחשבון המועדון.

המאמן גילי לנדאו העביר את האימון בו נטלו חלק שחקנים ישראלים בלבד כולל ארמון בן נעים, שחר בלילטי ועדי מחפוד שחזרו משנת השאלה. הזרים פביאן סטולר, אוסטין אג'ידה ודניאל אדו אמורים להגיע בשבוע הבא, כאשר עתידם תלוי כמובן בעתידו הכלכלי והמקצועי של המועדון. צפריר התייחס לנושא ואמר: "יש פה הבעת אמון גדולה מצד השחקנים. מאמין שלפחות שניים משלושת הזרים ימשיכו".

המאמן גילי לנדאו הוסיף: "נכון שמדובר ברגעים קשים אבל יש שתי אפשרויות - לראות את הרע או את האור בקצה המנהרה. אני עדיין לא יודע איך תיראה העונה, אבל נשב, נגבש את התקציב ואז נדע מה לעשות. אני מקווה שכשיתפזר מסך הערפל, תהיה לנו קבוצה חיה ובועטת בליגת העל. התמודדנו עם הדברים האלה כבר בסוף העונה שהיינו במאבקים. אז הצלחנו למצוא את הפוקוס בין חקירות לכדורגל ואני מקווה שנצליח גם הפעם. אני מסתכל על הצד האופטימי ולא חושב של תסריטים שאני לא אוהב לדבר עליהם".

לגבי הסגל המתגבש אמר המאמן: "אנחנו מנסים לשמר את הסגל של השנה שעברה. סימנו 11 שחקנים מקבוצת הנוער, החזרנו שחקנים מהשאלות ובעוד שבועיים נדע לאן פניה של הקבוצה מועדות. בשעות כאלה אני מנסה להעביר אנרגיות חיוביות לשחקנים. צריך להתחיל בעבודה הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully