וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חצור יגיע לאימון הפועל פתח תקוה

28.6.2011 / 11:58

הבעלים לשעבר מתכנן לתמוך בקבוצה יחד עם ציון דלל. הבעיות נמשכות: מס הכנסה לא הסיר את העיקול מחשבון המועדון

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"


בצל חקירת "הכדור המרכזי", הבעלים לשעבר של הפועל פתח תקוה, גל חצור, מתכוון להגיע אחר הצהריים (שלישי) לאימון הקבוצה ולשוחח עם השחקנים. חצור, שאמר אתמול בראיון לוואלה! ספורט כי הוא מתכוון לתמוך בקבוצה בעונה הבאה כגורם חיצוני אמר הבוקר: "הבנתי שיש קבוצת משקיעים רצינית, ביניהם ציון דלל. אשמח לתמוך בקבוצה. ברור שאגיע לאימון היום".

במועדון אישרו את מועמדותו של דלל, שאמור לשמש כספונסר וחבר בעמותה ובכך לסייע לה שלא להיכנס להליך של פירוק. כזכור, המנכ"ל אפי צפריר נפגש עם דלל בשבוע שעבר וזה הבטיח אתמול כי יתרום מאות אלפי שקלים בעונה הבאה. אתמול כזכור, ביקר דלל במתקן האימונים של פתח תקוה. למקום הגיעו כ-50 אוהדים של הקבוצה שביקשו להעביר את זכויות הבעלים. צפריר הודיע לתקשורת בסיום הפגישה כי הוא הצליח לגייס כשני מיליון שקלים. כזכור, גל חצור שלח דירקטור מטעמו כדי לבדוק אפשרות להשקיע בקבוצה בעונה הבאה. בינתיים, לקבוצה ישנה בעיה אחרת עם תזרים המזומנים שלה: מס הכנסה עדיין לא הסיר את העיקול מחשבון המועדון וחצור דאג לשלם באופן אישי את הכספים המגיעים לשחקנים. "כך לא נוכל לפתוח את העונה. נצטרך להגיע להסדר מהיר", אמר גורם בקבוצה. בעיה אחרת היא נושא העברת זכויות הבעלים, פרשה אחרת שחקרה ההתאחדות לכדורגל שמאיימת להפסיק את פעילות הקבוצה בשל כך.

הבלם פביאן סטולר לא יגיע לאימון בקיבוץ עינת. סטולר, שמחזיק באופציה לעזוב את הקבוצה למרות הסיכום עימו, הודיע שיגיע לישראל ביום חמישי. בפתח תקוה ממתינים לבואו של השחקן וטוענים כי הבטיח לגילי לנדאו שישחק בעונה הבאה בקבוצה. דניאל אדו ואוסטין אג'ידה אמורים להגיע בשבוע הבא, כשאדו סיכם עקרונית בקבוצה, אם כי במידה והיא תתקשה לגייס תקציב ראוי ייתכן וישוחרר.

בבקרת התקציבים הבהירו כי בניגוד לפרסומים שונים, הפועל פתח תקוה תוכל להעביר את התקציב שלה עד תחילת עונת המשחקים. ה-3 ליולי נקבע כתאריך שבו אמורות כל הקבוצות להגיש את הדוחות הכספיים לעונה שעברה והסברים כללים בלבד לגבי התקציב בעונה הבאה.

יו"ר הבקרה עופר אורליצקי התייחס לאפשרות שהקבוצה תרד ליגה ואמר: "בכל עונה אנחנו שולחים מכתבים לקבוצות שמועמדות לעלות ליגה באופן אוטומטי, אם אחת הקבוצות תרד. העונה שלחנו מכתבים כאלה להפועל אשקלון, הפועל רמת גן והפועל כפר סבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully