וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חצור: "תראו לאן התגלגלו מלחמות האגו בין סיני לנעים"

27.6.2011 / 19:37

הבעלים של הפועל פ"ת מגולל בראיון כיצד הובילה המלחמה בין המנג'ר למאמן לתא המעצר. ומה בעונה הבאה? "אשקיע מבחוץ"

"הכדור המרכזי": השתלשלות הפרשה

"המשטרה שאלה אם בן כהן סחט אותי. שאלו מה הייתה ההשפעה שלו על החוזה של יובל. הם אמרו לי: 'החוזה של יובל שווה 90, למה הוא קיבל 200?'. הסברתי שהובטח לו מענק הישארות וחוזה לעונה הבאה. הסברתי לחוקרים את זה, שהגיעו לו גם שתי משכורות. מסכן, נגרם לו עוול. אחד המאמנים הטובים בארץ, עשה עבודה נפלאה. לקח מועדון מרוסק והרים אותו. אתה מבין? כל הנושא הזה קרה בגלל מלחמות כבוד ואגו בין סיני לנעים. שניהם חיפשו כבוד ואגו וזה מה שקרה. כמו שכל המלחמות בעולם מתחילות בגלל כבוד אגו ודת, גם המלחמה הזאת החלה ככה והתגלגלה לאן שהגיעה".

המעצר של גל חצור הפתיע מאוד את שחקני הפועל פתח תקוה. האיש שחתום על לא מעט החתמות העונה והודיע כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה, יודע לא מעט על המלחמות הפנימיות הללו, אלו ש"הובילו לכל הבלאגן הזה, שהובילו אותי לתא המעצר על לא עוול בכפי", כפי שהוא מגדיר זאת בראיון. רגשות האשם מלווים את חצור. לא בגלל מעלליו, אלא בגלל העוול שנגרם לנעים, שאותו העריך מאוד. "היום אני ממליץ לכל מועדון בליגה להחתים את המאמן הזה. גם אני נפגעתי. זה משגע אותי שאני רוצה להתנצל בפניו על מה שעבר. שפכו את דמו לחינם. לא התנצלתי בגלל החקירה. אעשה את זה כשהכל ייגמר".

למה אתה מרגיש ככה?

"לעולם לא נסחטתי. את בן כהן אני מכיר מהילדות, מבית הספר. בפגישה הוא לא דיבר מילה. לא הבנתי איך יכול להיות שאם אין נסחט יהיה סוחט? צר לי וכואב לי שהם עברו עוגמת נפש. אני מקווה שהמשטרה תחכים ותסגור את הפרשה הזאת בצורה מכובדת יותר".

היית בהלם כשנעצרת. בכית.

"חשבתי שאני חי בטורקיה, מדינת עולם שלישית. אם אתה פותח במבה ומוצא עכבר מת, עוצרים את בעלי אסם או את מנכ"ל השיווק או הייצור? ממתי עוצרים בעלים? ממתי? אנשים קשרו את השם שלי על הטיית משחקים. בכל החקירה הזאת שאלו אותי שאלה אחת בנושא הזה. אין לי מושג על מה הם דיברו. זה לא העולם שלי, לא החיים שלי. פעם אחת שלחתי לוטו בחיים, לפני חודש. לא מכיר מושגים כאלה, הימורים".

אתה הקורבן של החקירה?

"עברתי עוול נוראי. גם המשפחה שלי, גם הילדים בבית הספר. אני לא מעורב בהימורים, לעולם לא אהיה מעורב ודרך אגב גם המשטרה לא חשדה בי במעורבות בהימורים. החקירה שלי התמקדה בסחיטה שלא הייתה ולא נבראה. הקצינים מוטי אדרעי ודניאל אבו, שעושים את מירב המאמצים להגיע לחקר האמת, התנהגו אליי בצורה מכובדת, למרות מעצר השווא. ישבתי שם וחשבתי לעצמי: 'יא אללה, לא מספיק שאני משקיע מיליונים, ועוד עצרו אותי? כל הסיפור הזה בדיחה עצובה".

אתה חושב על המקור שדיווח למשטרה?

"ממש לא. לא יודע מי סיפר להם, אבל אם יש אמת בנוגע לאחד הנחקרים, כדאי שיגלו אותה".

יש בטים בכדורגל שלנו, בלי קשר להפועל פתח תקוה?

"לא יודע לענות על זה".

בוא נדבר על העתיד של הקבוצה. המנכ"ל שלכם, אפי צפריר, ייפגש הערב עם ציון דלל וקבוצת רוכשים. הבנו ששלחת גם נציג מטעמך, דני משיח. מה זה אומר?

"שמעתי על הפגישה הזאת. יש קבוצת רוכשים ואם היא רצינית, אז אתמוך בה כספית בתור אאוטסיידר. דני משיח הוא מעין דירקטור מטעמי, למרות שאני כבר לא בקבוצה. הוא ידווח לי, ואז אחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully