וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר ווילקרסון חתם במכבי חיפה לשנתיים נוספות

27.6.2011 / 20:48

הירוקים הודיעו רשמית על המשך דרכו של האמריקאי בקבוצה. גורקה: "השמיים הם הגבול עבורו, אני שמח שתהיה המשכיות"

לאחר שהגיעה לסיכום עם טיילר ווילקרסון על המשך דרכו בקבוצה, הודיעה הערב (שני) מכבי חיפה באופן רשמי על השארתו של הפורוורד האמריקאי המוכשר, שחתם במועדון לשנתיים נוספות. "השמיים הם הגבול עבור ווילקרסון ואני שמח שתהיה לנו המשכיות של הקבוצה, שכן לנדסברג ווילקרסון מרגישים נוח לשחק יחדיו" אמר מיקי גורקה, לאחר שהוחלט כי גם המתאזרח האמריקאי יישאר עונה נוספת.

הבעלים של חיפה ג'ף רוזן הוסיף: "אנו עוקבים אחרי טיילר ווילקרסון והיינו מאושרים כשהשגנו את הטרייד תמורתו בעונה שעברה, שכן הוא היה אחד הקטליזטורים העיקריים בסיומת הטובה של העונה שעברה. טיילר הוא אתלט אדיר, יש לו מהירות וטווח מדהימים והוא רק ימשיך להצטיין כשחקן בקבוצה שלנו במהלך שתי העונות הבאות".

ווילקרסון (23, 2.02) הוא בוגר מכללת מארשל משנת 2010, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 14 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא לא נבחר בדראפט אך קיבל הזמנה למחנה הסופי של סן אנטוניו, אותה דחה כדי להצטרף לגלבוע/גליל רגע לפני מוקדמות היורוליג בעונה שעברה. ב-18 משחקים בעונה שעברה רשם ווילקרסון 11.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, אך לקראת סוף העונה הועבר למכבי חיפה תמורת מרקו קילינגסוורת' וב-11 משחקים בירוק רשם 11.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully