וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר ווילקרסון סיכם במכבי חיפה לשנתיים נוספות

26.6.2011 / 9:54

הפורוורד האמריקאי (23, 2.02) שהגיע במהלך העונה שעברה מגלבוע/גליל, ממשיך בירוק. חיפה עשויה לפגוש גם את הגריזליס

מכבי חיפה סיכמה עם הפורוורד האמריקאי טיילר ווילקרסון על המשך דרכו בקבוצה לשנתיים הקרובות, והשחקן צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים. ווילקרסון שמר על קשר רציף עם ראשי חיפה עוד מסיום העונה, כשבקבוצה ידעו שהוא השחקן הזר המוביל, ושברצונם לראות אותו ממשיך לעונה נוספת. בימים האחרונים, כאמור, הגיעו הצדדים לסיכום כספי.

גם אבי בן שימול וסילבן לנדסברג יישארו בחיפה, כשבקבוצה עושים בימים האחרונים מאמצים להשאיר גם את יוני ניר. בחיפה היו רוצים לראות גם את בריאן אוסברי מהפועל תל אביב במדים הירוקים, אך בשלב זה קיימים בין הצדדים פערים.

חיפה צפויה לפגוש לקראת סוף אוקטובר את אורלנדו מג'יק במשחק ראווה בארצות הברית, כפי שעשתה בשנה שעברה כשפגשה את ניו ג'רזי נטס. בימים האחרונים החלו מגעים על מנת שהקבוצה תקיים משחק ראווה נוסף, מול ממפיס גריזליס, אך הצדדים עדיין רחוקים מסיכום בנושא.

ווילקרסון (23, 2.02) הוא בוגר מכללת מארשל משנת 2010, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 14 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא לא נבחר בדראפט אך קיבל הזמנה למחנה הסופי של סן אנטוניו, אותה דחה כדי להצטרף לגלבוע/גליל רגע לפני מוקדמות היורוליג בעונה שעברה. ב-18 משחקים בעונה שעברה רשם ווילקרסון 11.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, אך לקראת סוף העונה הועבר למכבי חיפה תמורת מרקו קילינגסוורת' וב-11 משחקים בירוק רשם 11.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully