וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס נלסון מועמד למכבי תל אביב

27.6.2011 / 19:06

הגארד (26, 1.92) ששיחק עם שייר בדיוק, רשם 10.8 נק' במדי שולה. הלפרין מתנדנד. פדרמן על כדיר: "שיילך לאן שהוא רוצה"

לאחר שהחתימה רק לפני מספר ימים את דווין סמית' האמריקאי, ממשיכה מכבי תל אביב בחיפושים שלה אחר שחקנים שישלימו את הפאזל הצהוב. לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים בוחן מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט את מועמדותו של הגארד דמרקוס נלסון האמריקאי. נלסון (26, 1.92) שיחק ארבע עונות מלאות במכללת דיוק, יחד עם שחקנה הטרי של מכבי, ג'ון שייר, ובעונתו האחרונה במכללה רשם ממוצעים של 14.5 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. נלסון ניסה את מזלו בדראפט 2008 ולא נבחר, אך הרשים את ראשי גולדן סטייט שהחתימו אותו. אגב, נלסון הוא השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שלא נבחר בדראפט, אך פתח בחמישייה בערב פתיחת העונה הסדירה.

נלסון לא הרשים בווריורס, רשם 4.1 נקודות למשחק ב-13 הופעות ונשלח יחד עם שחקן מכבי תל אביב, ריצ'ארד הנדריקס אל ליגת הפיתוח. בהמשך שוחרר מגולדן סטייט, עבר בשיקגו אך לא שיחק, ואת העונה האחרונה העביר בשולה הצרפתית, לאחר שלא הרשים את ראשי מילווקי במחנה הקיץ. בקבוצה הצרפתית העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בליגה, בעוד ביורוליג רשם 9.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק.

בתוך כך, הצהובים עדיין בוחנים את האפשרות שיותם הלפרין לא יצטרף לבסוף לקבוצה. הלפרין כזכור סיכם עם מכבי תל אביב בשבוע שעבר, אך בעיות המיסוי עשויות לגרום לכך שהוא לא יגיע לבסוף לקבוצה. בימים האחרונים עובדים רואי החשבון של הקבוצה ושל השחקן באינטנסיביות בכדי לפתור את הסוגייה, אך עדיין לא ברור מה תהיה התוצאה הסופית. בעקבות בעיות אלו, עלה שוב שמו של גארד הפועל חולון בעונה שעברה, מורן רוט, שעדיין מועמד להצטרף.

בהפועל ירושלים מאוד מעוניינים לצרף את אלישי כדיר לשורותיהם, אולם לכדיר חוזה במכבי תל אביב, והוא אינו מעוניין לוותר על הסכומים הגבוהים אותם הוא מרוויח, כ- 300 אלף דולר לעונה. דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, שוחח בימים האחרונים עם דייויד פדרמן במטרה לקדם את המהלך. "אין לי בעיה שכדיר ילך לאן שהוא רוצה". אמר הערב פדרמן לוואלה! ספורט. "כרגע יש לכדיר אופציה ללכת לקבוצה אחרת. נראה מה יתפתח. הוא צריך לגמור קודם את התנאים איתנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully