וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה 1:0 לראפיד בוקרשט במשחק אימון

אלישע לוי נתן לארבעת שחקני הרכש שלו דקות ראשונות במדים הירוקים: "פועלים כדי להביא עוד שחקן התקפה ושחקן הגנה"

כל החדשות על מכבי חיפה

מכבי חיפה הפסידה היום (שני) 1:0 לראפיד בוקרשט במשחק האימון הראשון במסגרת טורניר זלצבורג. בשורות האלופה הופיעו בפעם הראשונה ארבעת שחקני הרכש החדשים שלה : הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, החלוץ ויאם עמאשה, השוער הסרבי בויאן שראנוב (שהחליף בתחילת המחצית השנייה את ניר דוידוביץ') ודלה ימפלוסקי, הקשר הצעיר שהחליף את עמאשה בדקה ה-59. גם ישראל זגורי, שחזר לקבוצה אחרי עונת השאלה בהפועל פתח תקוה, עלה לשחק במחצית השנייה כשהחליף את שלומי אזולאי בדקה ה-54. האלופה לא שיחקה טוב, ולא הגיע כמעט בכלל למצבי הבקעה, מצב טבעי למשחק ראשון אחרי הפגרה.

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-15 מבעיטה חופשית מסובבת של אובידיו הראה, ששלח את הכדור לפינה השמאלית התחתונה של דוידוביץ', שלא היה יכול להציל. הירוקים לא הגיעו להרבה הזדמנויות, והחום הכבד אף גרם לכך שבמחצית הראשונה השופט עצר את המשחק להפסקת שתייה.

"היו דברים טובים, היו דברים פחות טובים", אמר אלישע לוי בתום המשחק. "אני לא אוהב להפסיד, גם לא במשחק אימון, אבל מצד שני אני לא חושב שאפשר להיות לא-מרוצה ממשחק ראשון. יש כמה הרכבים שאנחנו מגבשים אותם, יש שחקנים שלא הספיקו להתאמן הרבה, צריך לחבר את השחקנים החדשים שהגיעו. אנחנו פועלים כדי להביא עוד שחקן התקפה ושחקן הגנה אחד, זה לא סוד. אני מקווה מאוד שנמצא את השחקנים שאנחנו רוצים. בן שהר שחקן מצוין, הוא בהחלט אחד המועמדים. במקביל אנחנו בוחנים גם מועמדים אחרים".

משחקה הראשון של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות ייערך ב-13.7 בקרית אליעזר. הקבוצה תארח את אלופת בוסניה בוראץ, ותתארח שם כעבור שבוע.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (בויאן שאראנוב, 46), אייל משומר (עלי עוסמאן, 65), יוריצה בוליאט, אנדרי פיליאבסקי (סארי פלאח, 46), טאלב טואטחה, סיידו יאיא (גוסטבו בוקולי, 46), אייל גולסה (ליעד אלמליח, 69), עידן ורד (מוחמד גדיר, 46), יניב קטן (ולדימיר דבאלישווילי, 46), ויאם עמאשה (דלה ימפולסקי, 59), שלומי אזולאי (ישראל זגורי, 54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully