וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה תרכוש את יוריצה בוליאט

12.6.2011 / 14:17

בקרואטיה מדווחים שהאלופה והיידוק ספליט סיכמו על מעבר הבלם תמורת מיליון יורו. חיפה הציעה לשחקן 300 אלף יורו

הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט (24) קרוב להצטרף למכבי חיפה, כך על פי דיווח בתקשורת הקרואטית. בוליאט איבד את מקומו בהרכב קבוצתו היידוק ספליט בעקבות החתמתו של הבלם האוסטרלי ליובו מיליצ'ביץ' ולכן מחפש לעזוב.

על פי הדיווח, מכבי חיפה מוכנה לשלם מיליון יורו תמורת כרטיסו ולשלם לשחקן שכר של 300 אלף יורו לעונה. בקרואטיה מעריכים כי סיכוייו של בוליאט להצטרף לאלופה הישראלית גבוהים, מכיוון שהיידוק כבר הסכימה להצעה וכעת היא מחכה שהשחקן יסגור את תנאיו אצל הירוקים.

במכבי חיפה מסרו בתגובה: "לא מאשרים ולא מכחישים".

בוליאט בן ה-24 גדל בנ.ק זאדאר וב-2005 עבר להיידוק ספליט, בה הוא משחק עד היום. באוקטובר 2010 רשם הופעת בכורה במדי נבחרת קרואטיה, כשנכנס בדקה ה-89 במשחק הידידות נגד נורבגיה. העונה רשם 24 משחקי ליגה במדי היידוק, ובהם כבש שני שערים.

עוד בענייני רכש במכבי חיפה: החלוץ מדרום אפריקה בראדלי חרובלר, הבלם הגנאי עדנאן סעיד, השוער דלה איינוגבה (יחד עם שוערי נבחרת סרביה ז'ליקו ברקיץ' ובויאן שראנוב) וחלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל נמצאים ברשימת המועמדים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה. במכבי חיפה חוששים מהעובדה שפיטר מסיללה וולדימיר דבאלישווילי לא נמכרו, מה שמונע מהם כעת לממש את תכנית המגירה של אלישע לוי – החתמת שוער, בלם וחלוץ לקראת ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully