וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פינץ': "ג'ון שייר וג'רמי פארגו ישלימו אחד את השני"

מאמן נבחרת בריטניה, שאימן את הרכש החדש של מכבי ת"א, מפרגן: "ככל שהשחקנים על ידו יותר טובים, כך גם הוא טוב יותר"

הכירו את ג'ון שייר

אחרי משא ומתן ארוך והתעניינות שהחלה עוד בקיץ שעבר, חתם בשבוע שעבר ג'ון שייר במכבי תל אביב. את סיום העונה החולפת העביר הגארד האמריקאי בקבוצת ריו גראנדה ואלי מליגת הפיתוח של ה-NBA, שם התאמן ושיחק אצל כריס פינץ', מאמן נבחרת בריטניה.

היום (שני) ניתח פינץ' את יכולותיו וסגנון משחקו של שייר עבור אתר 'יורובאסקט', והתייחס בין היתר להתאמה של הגארד היהודי למכבי תל אביב ולשיתוף הפעולה הצפוי שלו עם ג'רמי פארגו בקו האחורי. "הסגנון של ג'ון הוא 'אולד-סקול', הוא חכם, מבין איפה שחקנים אחרים אוהבים לקבל את הכדור ויודע גם לשחק היטב ללא הכדור. אני חושב שזה מאוד יעזור לו כשישחק עם פארגו".

"הצמד פארגו ושייר יהיה מאוד מהנה", הוסיף פינץ'. "ג'ון שיחק לצד הרבה מאוד גארדים והוא תמיד היה אפקטיבי לצד כולם. הוא מתאים את עצמו, אבל הדבר הכי חשוב זה שככל שהשחקנים לידו יותר טובים, כך הוא יותר טוב. במובן הזה הוא ופארגו משלימים אחד את השני, ואני חשוב שהעונה הבאה תהיה מאוד מעניינת עבור אוהדי מכבי".

לריו גראנדה ואלי הגיע שייר אחרי מספר חודשי פציעה בעין, וגם כאשר שב לפרקט הוא נאלץ לשחק עם משקפיים. "הרבה אנשי NBA הגיעו אלינו כדי לעקוב אחרי ההתפתחות שלו, כולם התעניינו לראות מה שלומו", אמר פינץ'. "ברור שיש לו כישרון לשחק ב-NBA, אבל הוא היה קורבן של נסיבות, ולא הצליח להגיע לליגה בשל מחלת הנשיקה ממנה סבל ולאחר מכן הפציעה בעין. הוא שחקן מאוד שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully