וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור המרכזי: הפועל פ"ת מתחילה להתאמן בצל הפרשה

27.6.2011 / 12:19

לפני כן, צפריר ייפגש עם אנשי עסקים במטרה להעמיד תקציב מינימום. הקבוצה צפויה לפתוח את העונה עם שלושה זרים

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"

במקביל לחקירות המתנהלות סביב "הכדור המרכזי", הפועל פתח תקוה אמורה לפתוח מחר (שלישי, 16:30) באופן רשמי את העונה באימון בכורה שיתקיים בקיבוץ עינת. בהנהלת הקבוצה קיבלו החלטה לפתוח את העונה עם שלושה זרים בלבד, כשכעת חתום בקבוצה רק השוער אוסטין אג'ידה. הבלם דניאל אדו אמור לחתום בקרוב והקשר פביאן סטולר סיכם בקבוצה, אבל עדיין לא חתם באופן רשמי, אם כי הוא הבטיח לגילי לנדאו שלא יעזוב. כזכור, לסטולר יש סעיף בחוזה המאפשר לו להשתחרר ממנו.

המנכ"ל אפי צפריר אישר הבוקר: "התכנון הוא לפתוח את העונה עם בין שניים לשלושה זרים. המצב הכלכלי לא יכול לאפשר לנו יותר מזה". על פי דברי המנכ"ל, אם סטולר או אדו יעזבו, נשקלת האפשרות לפתוח את העונה גם עם שני זרים בלבד. בינתיים, גילי לנדאו ביקש לבחון 11 שחקני נוער לפני שיחליט אם לבחון שחקנים נוספים.

צפריר ייפגש הערב עם קבוצת אנשי העסקים, שכוללת את ציון דלל, במטרה לבדוק אפשרות להעמיד תקציב מינימום. כזכור, פתח תקוה נמצאת בסכנה של ירידת ליגה עקב פרשת העברת הזכויות. כידוע, על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, אם פתח תקוה תרד ליגה, הקבוצה שמולה היא התמודדה במשחקי המבחן (הפועל כפר סבא) תעלה במקומה. פתח תקוה קיבלה הודעה כי עליה להגיש את מאזני העונה שעברה עד ה-30 ביוני, כלומר יום חמישי הקרוב. לגבי התקציב לעונה הבאה, פתח תקוה תוכל להגישו עד תחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully