וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: פעילות הקבוצה עלולה להיפסק

במידה והקבוצה לא תציג את מסמכי העברת הבעלות עד ה-15.8,לא תפתח את העונה. בין הסנקציות האפשריות: ירידת ליגה

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה היום (שלישי) את ערעורה של הפועל פתח תקוה, לפיה הקבוצה אינה צריכה להוכיח העברת בעלות, והודיעה באופן חד משמעי שאם עד ה-15.8.11 לא תגיש הקבוצה את כל המסמכים בנושא, תופסק פעילותה. אחת הסנקציות שההתאחדות עלולה להפעיל במקרה כזה, הוא הורדת ליגה של הקבוצה.

כזכור, ב-19.5 נחשפו החשדות בנושא בוואלה! ספורט, לפיהן מי שמגדירים עצמם בעלי הקבוצה, תומר סיני וגל חצור, לא ביצעו הליך של העברת זכויות מאז פרישתו של רונן אלעד מהתפקיד, בשנת 2009. הטענה המרכזית שעלתה מתוך בדיקה שערכה לאחרונה ההתאחדות לכדורגל היא שהשניים כיהנו כחברי עמותה ושימשו כמורשי חתימה בזמן שלא הפקידו את הערבות הבנקאית המינימלית בבקרה התקציבית ולא העבירו את הזכויות על שמם.

שבועיים לאחר מכן, בדיון שנערך ב-1.6, טענה הקבוצה כי אין צורך בהעברת הזכויות כל עוד דני לוי נמצא בקבוצה, מאחר שהוא שימש כחבר הנהלה בעמותה מזה שנים רבות, כמו גם גל חצור שכיהן בתפקיד הזה בתקופת אלעד. נוסף על כך, בדיון נטען כי הבעלים הקיימים עוזבים בקרוב ולכן אין צורך בפתיחת הליך של העברת זכויות. נוסף על כך, עו"ד שי אליאס שייצג את הקבוצה בדיון, הציג בפני בית הדין פרוטוקולים לגבי מה שנעשה בעמותה בתקופת הבעלים הקודם בהשוואה להנהלה הנוכחית, כדי להוכיח ששתי התקופות כוללות מנהלים משותפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully